Şirkət haqqında

Təqdim edilən müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması

- Xidmətlər haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəriyə xidmətlərin təklif olunması

- Abunəçiyə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi

- Şirkət tərəfindən təqdim edilən korporativ nömrə ilə, müştərilərə zəng edib fərqli kompaniyalar barədə təklif etmək

- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq

- Nömrənin tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək

- İş qrafiki : həfətənin 5 günü. 09:30 –dan 17:30 qədər. 6-cı günü 10:00 - 16:00.

- Azərbaycan dilində rahat səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı

- İş yeri: Bakı (Babək prospektinin yaxınlığı, Rəşid Bağırov küçəsi 30)

- İş rejimi: 6 gün (Şənbə günü qısa iş rejimi)

İşə müraciyyət: mail ünvanına CV-nin göndərilməsi, zəng və ya what’s app ile.

Faydalar