- Təqdim edilən müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması
- Xidmətlər haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəriyə xidmətlərin təklif olunması
- Abunəçiyə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi
- Şirkət tərəfindən təqdim edilən korporativ nömrə ilə, müştərilərə zəng edib fərqli kompaniyalar barədə təklif etmək
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
- Nömrənin tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək
- İş qrafiki : həfətənin 5 günü. 09:30 –dan 17:30 qədər. 6-cı günü 10:00 - 16:00.
- Azərbaycan dilində rahat səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı
- İş yeri: Bakı (Babək prospektinin yaxınlığı, Rəşid Bağırov küçəsi 30)
- İş rejimi: 6 gün (Şənbə günü qısa iş rejimi)