Gəncə
Kredit mütəxəssisi
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
25 avqust 2021
24 sentyabr 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
• Anbarda iş proseslərini və tabeçiliyində olan işçilərin gündəlik fəaliyyətini təşkil etmək;
• Rəhbəri olduğu anbarda təhlükəsizlik qaydalarına uyğun fəaliyyəti təşkil etmək və tabeçiliyində olan personaldan bunu tələb etmək;
• Zədəli və servisə göndərilməli olan malların aktlara və sənədlərə uyğun, vaxtında və nəzərdə tutulmuş qablaşdırmada göndərilməsini təmin etmək;
• Tabeçiliyində olan işçi heyətini düzgün yönləndirmək ,motivə etmək və kollektiv ruhunnnu qorumaq;
• Satış zamanı və ya sifarış tələbi əsasında anbardan nəzərdə tutulan malın düzgün çıxışını təşkil etmək;
• Malların hərəkəti ilə bağlı bütün əməliyyatların prosedurlar üzrə tələb olunan sənədlər əsasında icrasını təmin etmək, əməliyyatların icrasını yoxlamaq (qaimə, aktlar və.s.) və sənədləri arxivləşdirmək,
• Anbarda baş verən fors major hallarda təxirəsalınmaz tədbirlər görmək və mağaza müdirini məlumatlandırmaq;
• Anbar işinin təkmilləşdirilməsi və proseslərin mükəmməlləşdirilməsi istiqamətində təkliflər hazırlamaq və mağaza müdirinə təqdim etmək.
• Təhsil: Ali/Orta-ixtisas
• Sahə üzrə 5 il iş təcrübəsi
• Yaş:30-50
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Əla), Rus dili(arzuolunandır)
• Yaxşı səviyyədə excel bilikləri
• Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.
Namizədlər CV-lərini “Anbardar(Gəncə)” başlığı ilə hr@bakuelectronics.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.