Aparıcı Auditor

Aparıcı Auditor

AccessBank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    11 sentyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    11 oktyabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Auditor vakansiyaları üçün bura keçid edin!

• Daxili Audit Departamentinin fəaliyyətinin təşkil edilməsində və idarə olunmasında Departament rəhbərinə kömək edir;

• Audit rəylərinin prosesə, mövcud vəziyyətə və risklərə tam surətdə əsaslanmasını təmin edir;

• Audit rəylərinin düzgün qaydada sənədləşdirilməsini təmin edən dəlilləri əldə edərək nəzərdən keçirir;

• Departamentdə müəyyən olunmuş standartlara və peşə standartlarına hər zaman riayət olunmasını təmin edir;

• Mühasibatlıq, Maliyə Hesabatlılığı, Risk İdarəçiliyi və Korporativ İdarəetmə istiqamətlərində, biznesə dəstək və idarəetmə sahələrində audit təyinatlarına nəzarət edir;

• Yüksək keyfiyyətə, dəqiqliyə və effektiv nəticələrə nail olmaq şərti ilə, qoyulmuş vəzifələri ydın və anlaşılan şəkildə əməliyyat heyətinə həvalə edir.

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil (iqtisadi təhsilə üstünlük verilir);
• Daxili audit, maliyyə hesabatlılığı, büdcə nəzarəti, bank sahəsində risk idarəçiliyi və ya kənar audit sahələrində ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
• Güclü təşkilatçılıq və nəzarət vərdişləri, o cümlədən rəqabətli prioritetlər qoymaq, vaxt məhdudiyyətlərinə və öhdəliklərə riayət etmək bacarığı;
• Kiçik heyətə rəhbərlik etmək və uğurlu nəticələri təmin etmək bacarığı;
• Daxili Auditorlar Təşkilatının Etik Məcəlləsini, Beynəlxalq Peşəkar Təcrübə
Şərtlərini yaxşı bilmək və başa düşmək;
• Audit standartlarını təcrübədə tətbiq etmək bacarığı.
• Bankın maliyyə hesabatlılığı prosesini yaxşı başa düşmək;
• Risk idarəçiliyi və daxili nəzarət konsepsiyalarını aydın başa düşmək və tətbiq etməyi bacarmaq;
• Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət vərdişləri;
• Mükəmməl dinləmə vərdişləri və məntiqi çatışmazlıqları müəyyən etmək bacarığı;
• Mükəmməl Azərbaycan, rus və ingilis dili biliyi;
• Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarını (IFRS) və Beynəlxalq Audit Standartlarını (ISA), yerli mühasibat standartlarını bilmək;
• Yerli bankçılıq reqlamentlərini, eləcə də müvafiq vergi qanunlarını bilmək üstünlük hesab olunur.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını 30 Sentyabr 2020-ci il (daxil olmaqla) tarixindən gec olmayaraq albina.adinayeva@accessbank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Xahiş olunur CV göndərdikdə subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Elan #839599

  • 1083

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox