Elan № 20888
05 Noyabr
Elan tarixi
10 Dekabr
Bitmə tarixi
86
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi, ona nəzarət, operativ məlumatların təqdim edilməsi, mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim etmək;
- Xəzinə, təsərrüfat və bank əməliyyatların, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyatların və hesab-fakturaların uçotunun aparılmasına nəzarət;
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi;
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nəğd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi;
- Aylıq,rüblük,illik vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə mühasibat sənədlərinin və vergilərin hesablanması və ödənilməsi üçün zəruri olan digər sənədlərin, habelə alınan gəliri, çəkilən xərcləri və vergi ödənişlərini (tutulmalar) təsdiq edən sənədlərin saxlanılmasını təmin etmək;
- Maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartlara əsasən hazırlanması (Profit and loss statement, cash flow statement, balance sheet and etc)
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət;
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması;
- Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək;
Tələblər:
- İş təcrübəsi : min 3 il
- Yaş : 25 – 40 (Xanım və bəy namizədlər)
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, mühasibat uçotu sahəsində olması mütləqdir)
- Vergi qanunvericiliyini bilmək;
- Dövlət orqanlarına hesabatların təqdim etməyi bacarmalı (ƏDV, DSMF, Statistika və s)
- Mühasibat Uçotu haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən Mühasibat Uçotunun təşkili və aparılması o cümlədən Mühasibat Uçotu və Maliyyə Hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi Qaydalarını bilməli;
- Office proqramlarında, əsasən EXCEL-də yüksək səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır;
- 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı zəruridir;
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti olmalı;
İş şəraiti:
- İş yeri: Səbail rayonu, Badamdar qəsəbəsi.
- İş saatı: 09:00-dan - 18:00-dək.
- Həftədə 5 iş günü.
- İşə qəbul AR Əmək Məcəlləsi qanunvericiliyinə uyğun olaraq aparılır.
- Əmək haqqı: 1500 azn
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər hr@pfm.ae e-mail ünvanına və ya 0552067077 nömrəsinə “Aparıcı Mühasib” başlığı altında CV- nümunələrini göndərməklə müraciət edə bilərlər
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Mühasib
"Private Facility Management" MMC
Ведущий Бухгалтер по Налогам
Restaurants by Emin Agalarov
1C operator - Olivia (beauty and care)
Kontakt Home
Aparıcı mühasib
Ferrum Capital QSC
Baş mühasib
Global Trading
Mühasib köməkçisi
Azerbaijan Business Consulting
Mühasib
“AQRO-VEST DC” MMC
Mühasib
GBL GROUP QSC
Mühasib
PAYCHI GROUP MMC
Aparıcı Mühasib
PAYCHI GROUP MMC
Baş Mühasib Köməkçisi
PAYCHI GROUP MMC
Mühasib
Baby Safety
Ведущий Бухгалтер по Налогам
Restaurants by Emin Agalarov
Daxili mühasibatlıq şöbəsinin mütəxəssisi /aparıcı mütəxəssisi /baş mütəxəssisi
ABB
Accountant
"Marine Plaza" MMC
Kiçik Mühasib (Olivia)
Kontakt Home
Elan № 20888
05 Noyabr
Elan tarixi
10 Dekabr
Bitmə tarixi
86
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.