Bakı
Mühasibat
900 - 1200 AZN
Tam-ştat
08 aprel 2021
08 may 2021
Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qaimə və hesab fakturaların
- Yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s
- Mal-materialların uçotunun aparılması
- İdxal və ixrac əməliyyatlarının uçotunun aparılması, maya dəyərinin hesablanması
- Gündəlik və aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətda saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- Aylıq, rüblük və illik Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- Qüvvədə olan vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq ciddi hesabat sənədləri, vergi bəyənnamələri, maliyyə-iqtisadi əməliyyatlarını rəsmiləşdirir və icra etmək
- Debitor və kreditor borcların uçotunun aparılması
- Gəlir və xərclərin hesablanması
- Banklarla və digər orqanlarla hesablaşmalar
- Mühasibatlıq modulu üzrə 1C əməliyyatlarının aparılması
- Elektron qaimə-fakturaların və elektron vergi hesab-fakturalarının hazırlanması
- Ödəniş tapşırıqları və ya internet banking vasitəsilə ödənişlərin həyata keçirilməsi
- İdxal olunmuş malların maya dəyərinin hesablanması
- Əmək haqqı, məzuniyyət və ezamiyyənin hesablanması
- Gəlir və xərc sənədlərinə nəzarət edilməsi
- Vergi hesabatlarının hazırlanması
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Məcburi dövlət sosial sığortası haqqında hesabatların hazırlanması
- Statistika hesabatlarının hazırlanması
- 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
Mütəmadi olaraq mal satan mal alan şirkətlərə qarşılıqlı hesablaşmaların yoxlanılması və Aktın tərtib edilməsi
Rəhbərin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirilməsi
- Ali təhsil - mühasibatlıq, maliyyə və ya iqtisadiyyat üzrə
- Sahə üzrə ən 5-10 il iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri: Microsoft office əla səviyyədə
- 1C Mühasibat Proqramını bilmək (1C 8.3 versiyası ilə işləmə)
- Vergi Məcəlləsi üzrə biliklər
- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.