Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması üzrə Şöbə Rəhbəri

Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması üzrə Şöbə Rəhbəri

PASHA Insurance

Elan № 22482

24 Yanvar

Elan tarixi

28 Fevral

Bitmə tarixi

814

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

5 ildən yüksək

İş stajı

Tam-ştat

İş rejimi

Müxtəlif

Sahə

Sığorta

Kateqoriya

İş barədə məlumat

 

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətin strateji hədəflərinə və əməliyyat modelinə uyğun olaraq Biznes proseslərinin idarə edilməsi strategiyası, çərçivəsi, qayda və metodologiyaların işlənib hazırlanmasını və yenilənməsini təşkil etmək;
  • Biznes proseslərinin təsviri, təhlili və optimallaşdırılması üzrə standartları hazırlamaq və tətbiq etmək;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi modelini işləyib hazırlamaq;
  • Biznes proseslərinin reyestrini hazırlamaq və daimi olaraq aktual qalmasını təmin etmək;
  • Biznes proseslərinin yetkinliyini, effektivliyini ölçmək;
  • Biznes prosesləri üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərini hazırlamaq və aktual qalmasını təmin etmək;
  • Şirkətin ehtiyacları və tələblərinə uyğun biznes proseslərinin idarə edilməsi üzrə qabaqcıl texnologiyaları və alətləri araşdırmaq, öyrənmək və tətbiq etmək;
  • Biznes proseslərinin müvafiq iştirakçılarının aydın və ətraflı vəzifə və məsuliyyətlərini müəyyən etmək;
  • Biznes proseslərində olan potensial riskləri və uyğun nəzarət mexanizmlərini ətraflı təsvir etmək;
  • Biznes proseslərinin iştirakçıları üçün proseslərinin effektiv idarə edilməsi üzrə maarifləndirmə təlimlərini keçirmək;
  • Biznes proseslərinin iştirakçılarının dəyişikliklər barədə vaxtında və effektiv məlumatlandırılmasını təmin etmək;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi üzrə daxili hesabatlılıq sisteminin effektiv işləməsini təmin etmək;
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların daimi inkişafı üzrə effektiv proqramın təmin edilməsini təşkil etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

 

Biliklər:

  • Biznesin idarə edilməsi, Əməliyyatların idarə edilməsi, Mühəndislik, İqtisadiyyat və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil;
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi alətləri və texnologiyaları haqqında dərin biliklər və istifadə etmək təcrübəsinin olması;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərin olması, Rus dili biliyi arzuolunandır;
  • Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir.

 

Təcrübə

  • Biznes proseslərinin idarə olunması sahəsi üzrə minimum 5 il təcrübə (Maliyyə institutları və ya məsləhətçi şirkətlərin birində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);

 

Bacarıqlar

  • Yüksək təqdimat bacarıqları;
  • Komanda ilə effektiv işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi, analitik və tənqidi düşüncə;
  • Yaradıcı düşünmə;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Dəyişiklikləri effektiv idarə etmə;

 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi elektron poçt ünvanına göndərin. 


Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!


Daha çox Sığorta vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!

Elan № 22482

24 Yanvar

Elan tarixi

28 Fevral

Bitmə tarixi

814

Baxılıb

Premium et
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin aktivlik müddətinin sonunadək orada qalacaq.

XİDMƏTİN MÜDDƏTİNİ SEÇİN

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Elanın irəli çəkilməsi

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"