Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması üzrə Şöbə Rəhbəri

Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması üzrə Şöbə Rəhbəri

PASHA Insurance
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Sığorta

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    24 yanvar 2025

  • Bitmə tarixi

    28 fevral 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Biznes proseslərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətin strateji hədəflərinə və əməliyyat modelinə uyğun olaraq Biznes proseslərinin idarə edilməsi strategiyası, çərçivəsi, qayda və metodologiyaların işlənib hazırlanmasını və yenilənməsini təşkil etmək;
  • Biznes proseslərinin təsviri, təhlili və optimallaşdırılması üzrə standartları hazırlamaq və tətbiq etmək;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi modelini işləyib hazırlamaq;
  • Biznes proseslərinin reyestrini hazırlamaq və daimi olaraq aktual qalmasını təmin etmək;
  • Biznes proseslərinin yetkinliyini, effektivliyini ölçmək;
  • Biznes prosesləri üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərini hazırlamaq və aktual qalmasını təmin etmək;
  • Şirkətin ehtiyacları və tələblərinə uyğun biznes proseslərinin idarə edilməsi üzrə qabaqcıl texnologiyaları və alətləri araşdırmaq, öyrənmək və tətbiq etmək;
  • Biznes proseslərinin müvafiq iştirakçılarının aydın və ətraflı vəzifə və məsuliyyətlərini müəyyən etmək;
  • Biznes proseslərində olan potensial riskləri və uyğun nəzarət mexanizmlərini ətraflı təsvir etmək;
  • Biznes proseslərinin iştirakçıları üçün proseslərinin effektiv idarə edilməsi üzrə maarifləndirmə təlimlərini keçirmək;
  • Biznes proseslərinin iştirakçılarının dəyişikliklər barədə vaxtında və effektiv məlumatlandırılmasını təmin etmək;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi üzrə daxili hesabatlılıq sisteminin effektiv işləməsini təmin etmək;
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların daimi inkişafı üzrə effektiv proqramın təmin edilməsini təşkil etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

 

Biliklər:

  • Biznesin idarə edilməsi, Əməliyyatların idarə edilməsi, Mühəndislik, İqtisadiyyat və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil;
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Biznes proseslərinin idarə edilməsi alətləri və texnologiyaları haqqında dərin biliklər və istifadə etmək təcrübəsinin olması;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərin olması, Rus dili biliyi arzuolunandır;
  • Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir.

 

Təcrübə

  • Biznes proseslərinin idarə olunması sahəsi üzrə minimum 5 il təcrübə (Maliyyə institutları və ya məsləhətçi şirkətlərin birində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);

 

Bacarıqlar

  • Yüksək təqdimat bacarıqları;
  • Komanda ilə effektiv işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi, analitik və tənqidi düşüncə;
  • Yaradıcı düşünmə;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Dəyişiklikləri effektiv idarə etmə;

 

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox