Əsas vəzifələr:
- Bankdaxili təlimat, qayda və iş prosedurlarının təkmilləşdirmək üçün təkliflər hazırlamaq, aidiyyəti struktur bölmələrlə razılaşdırmaq;
- Satış sahəsi üzrə müştəriyə daha keyfiyyətli və operativ xidmətlərin göstərilməsi üçün bank proqramında proseslərin optimallaşdırılmasını həyata keçirmək;
- Bankın satış sahəsi üzrə biznes prosseslərin optimallaşdırılması üçün texniki tapşırıqlar yazmaq;
- Satış sahəsi üzrə müştərilərə daha keyfiyyətli və operativ xidmətlərin göstərilməsi üçün təlim materialları hazırlamaq və təlimlər keçirmək;
- Özünün çalışdığı müvafiq sahəyə aid olan Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərini, eləcə də Bankdaxili normatıv sənədləri (qayda, təlimatlar, siyəsətlər və s.) bilmək və onlara riayət etmək;
- Xarici və daxili işçi qrupları ilə işgüzar ünsiyyətlər aparmaq;
Namizədə tələblər:- Ali təhsil;
- Bank sektorunda /Əməliyyat bölməsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Digər strukturlarla yüksək ünsiyyət və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə, texniki tapşırıqların strukturlaşdırılmış qaydada yazılması qabiliyyəti;
- Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
- Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
- Təşəbbüskarlıq, yaradıcıllıq və innovasiyalara meyillik;
- Öyrənməyə və şəxsi inkişafa meyillilik;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili üzrə biliklər.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini career@rabitabank.com elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Bizness proseslərinin eksperti” göstərməyiniz xahiş olunur.