- İqtisadiyyat, Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə ali təhsil;
- Sığorta qanunvericiliyini bilməli;
- Sığorta sahəsində Mühasib kimi minimum 2 il iş təcrübəsi,
- Microsoft Office (xüsusilə MS Excel), 1c 8.3, proqramı ilə sərbəst şəkildə işləmək bacarığı;
- AR Vergi Məcəlləsini bilməli.
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsinə nəzarət emək;
- İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirilməsinə nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və nəzarəti;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılmasına nəzarət;
- Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi və nəzarətin təşkil edilməsi;
- Gündəlik hesabları üzrə qalıqlara nəzarət;
- Mal/Xidmətlərin, müqavilə və sifarişlərin yoxlanılması;
- Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunması/təqdim edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün hesablanmasının təmin edilməsinə nəzarətin təşkili;
- Əmək haqqısına dair hesablamaların aparılması və hesabatların tərtib edilməsinə nəzarət;
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
- Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək