Görəcəyiniz işlər:
- Strateji və əməliyyat planlarına uyğun olaraq Bank üzrə büdcənin tərtibi və onun icrasına nəzarət;
- Mütəmadi olaraq Bankın maliyyə təhlilini aparmaq və bank daxili qaydalara uyğun olaraq müvafiq hesabatları və məlumatları hazırlamaq;
- Təsdiq olunmuş illik büdcənin icrasına nəzarəti həyata keçirmək və bu barədə Rəhbərliyə mütəmadi hesabat vermək;
- Bankın məhsulların gəlirliyini hesablamaq və təhlil etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Büdcə modelinin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflərin verilməsi;
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali iqtisadi təhsil (Xaricdə təhsil üstünlükdür);
- Maliyyə, audit, iqtisadi təhlil, hesabatlıq və büdcələmə/planlama üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsinə;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl biliklərinə;
- CFA, ACCA, CPA, CİMA sertifikatlara (üstünlükdür);
- MS Office proqramlarının mükəmməl bilik səviyyəsi, SQL üzrə istifadə bacarığına;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqlarına;
- Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına sahib olan şəxsdir.