- İllik büdcə planlama prosesinin icrasında effektiv şəkildə iştirak;
- Departament və şöbələrə gəlir və xərc büdcəsinin hazırlanmasında dəstək göstərilməsi;
- Bankın maliyyə planının icrasının monitorinqi və fərqlərin təhlili;
- Büdcə nəzarəti üçün zəruri olan məlumatların toplanması, işlənməsi;
- Layihə və təşəbbüslərin təhlili;
- Texniki optimizasiya və proseslərdə aktiv iştirak;
- Hesabatların dəqiq və razılaşdırılmış müddətlərdə hazırlanması;
- Büdcənin icrasına nəzarət və fərqlərin təhlili;
- Proseslərin optimallaşdırılmasında iştirak;
- Maliyyə departamentinin layihələrdə təmsil edilməsi
Mənbə: Pasha Bank
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
- İş təcrübəsi: Mühasibatlıq, maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il
- Xarici dillər: İngilis dili
- Kompüter bilikləri: "Microsoft Office" proqramları
- Lisenziya/ Sertifikat: ACCA və ya ekvivalent sertifikatlar
- Digər:
- Vaxtın səmərəli idarəedilməsi
- Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!