Business Group Governance Associate

Business Group Governance Associate

PASHA Holding
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    01 iyun 2023

  • Bitmə tarixi

    01 iyul 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Business Group Analyst vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Plan, organize, and support meetings of the ecosystem boards and committees, take minutes, and ensure the accuracy of meeting records. Act as a point of contact for Strategic Assets CEOs seeking information on these meetings and processes;
  • Maintain accurate and up-to-date records of the company's governance activities and decisions, and provide status reports to Ecosystem Executive Committee;
  • Ensure that actions agreed during the meetings (Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms) are assigned to the responsible Strategic Asset persons and followed up to completion, tracking progress and reporting on status as needed;
  • Communication: Facilitate communication among the executives (Strategic Assets CEO and CXO) and other responsible persons, ensuring the dissemination of relevant information and alignment of required actions agreed during the Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
  • Co-develop performance management-related policies with performance associates and procedures in accordance to new governance, ensure alignment with the company's objectives;
  • Tracking and monitoring the status of overarching and Strategic Assets specific use cases and reporting to Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
  • Support to building up the governance processes, making recommendations for changes as needed to enhance effectiveness and efficiency;
  • Take PMO role for the management and delivery of the projects such as coordination, tracking, support, and status update;
Namizədə tələblər:

Experience, Competencies and Skills Required:

  • A bachelor's degree in business administration, management, law, or a related field;
  • 5 years of professional experience in related areas;
  • Strong interpersonal communication and presentation skills;
  • Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages and knowledge of Turkish is an advantage;
  • Excellent knowledge of MS Office and project management-related software (MS Project, JIRA etc.);
  • Availability of the PMP or PMI or IPMA (level B or at least C) certifications;
  • Strong business analysis and analytical skills;

Elan #849752

  • 858

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox