Bakı
Katibə / Resepşn
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
12 aprel 2021
12 may 2021
CZAR İnternational təcrübəli Çağrı Mərkəzi Agent axtarır. Namizəd aşağıda qeyd olunan kriteriyalara uyğun olmalıdır.
Rolun xülasəsi və məqsədi: Çağrı Mərkəzi Agent müştəri məsələlərini həll etməli, şikayət və sorğulara; hər qərarın əsasında müştəri məmnuniyyətini saxlamaq.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zəngləri cavablandırmaq
- Telefon vasitəsi ilə müştəri sorğularını idarə etmək
- Mövcud mənbələrdən istifadə edərək araşdırma tələb olunur
- Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
- Müştərilərə məhsul və xidmət məlumatları vermək
- Sistemə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
- Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
- Sifarişləri, formaları qeydə alınması
- Əsas prioritetli məsələləri müəyyənləşdirmək və üzərində işləmək
- Daxil olan zənglərin müvafiq mənbəyə yönəltmək
- Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək
Vəzifə üçün lazım olacaq biliklər:
- Ticarət idarəsi / Marketinq / İqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi
- Azərbaycan, rus dilləri tələb olunur
- Microsoft Office proqramlarını bilmək
Bacarıqlar:
- Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət bacarıqları
- Dinləmə bacarıqları
- Problemin təhlili və onların həlli
- Müştəri xidməti istiqamətləndirilməsi
- Təşkilatçılıq bacarığı
- Detallara diqqət
- Uyğunlaşma bacarığı
- Komanda şəklində işləmək bacarığı
- Stresə qarşı dözümlülük
- Aydın nitqə sahib olma
Maraqlananlar CV və ya CV-lərini admin@czar-international.com elektron poçt ünvanına “Çağrı Mərkəzi Agenti”mövzusu ilə göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.