Bakı
Katibə / Resepşn
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
28 dekabr 2020
27 yanvar 2021
Vəzifələr:
• Əməkdaşların təliminin təşkili;
• Yeni əməkdaşlara işin əsaslarının izahı;
• Operatorların iş keyfiyyətinə nəzarət;
• Çağrı Mərkəzi ilə əlaqəli olan bütün şöbələr ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması;
• Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının iş prosesinin planlaşdırılması və ona nəzarət;
• Müştərilər tərəfindən Çağrı Mərkəzinə daxil olan təkliflərin emalı və aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi;
• Daim yenilənən kampaniyalar haqda məlumatlı olub, onu əməkdaşlara düzgün şəkildə təqdim etmək.
İş şəraiti:
• Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
• İş qrafiki: I-VI günlər saat 10:00 – 19:00 dək bazar- istirahət günüdür
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Çağrı Mərkəzi koordinatoru” qeyd edərək CV-nizi hr@bytelecom.com elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Namizədə tələblər:• Ali təhsilli;
• Azərbaycan və rus dillərini səlis bilməli;
• Kompüter proqramlarından istifadə bacarığı;
• Kollektivdə işləmək bacarığı;
• İdarəetmə bacarığı;
• Stressədavamlılıq, səbr və operativlik;
• Müştərilərlə ünsiyyət təcrübəsi olmalıdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.