İşin təsviri:
- Vəzifələr və məsuliyyətlər
- Daxil olan zənglərin qəbulu
- Maillərin cavablandırılması
- Daxil olan zənglərin şikayət və problemlərini diqqətlə dinləyib, onları müvafiq şöbələrə yönləndirmək və həllin təmin olunmasına kömək etmək.
- Çağrı mərkəzində müştəri məlumatlarının düzgün və tam olmasına diqqət yetirmək, məlumatların təzələnməsini təmin etmək
- Daxil olan zənglərin məmnuniyyətini təmin etmək məqsədilə müştəri ilə düzgün, səmimi və dostyana ünsiyyət qurmaq.
Tələb edilən bacarıqlar və təhsil
- Təhsil: Minimum orta ixtisas və ya ali təhsil
- Təcrübə: Çağrı mərkəzində və ya müştəri xidməti sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır.
- Bacarıqlar:
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
- Problem həll etmə qabiliyyəti.
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmə bacarığı.
- Lazımi xidmət göstərmə bacarıqları.
- Komanda ilə işləmək və müstəqil işləmə qabiliyyəti.
- Microsoft Office və digər müvafiq proqramlardan istifadə bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan və Rus dili - İngilis dilləri arzuolunandır.
İş saatları və əmək şərtləri
- İş saatları: 09:00 - 18:00