Çağrı mərkəzi operatoru
Elan № 22410
22 Yanvar
Elan tarixi
26 Fevral
Bitmə tarixi
329
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Call-Center Operator
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
Marketinq
Sahə
Digər
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Vəzifə: Çağrı mərkəzi operatoru
Vəzifələr və məsuliyyətlər:
- Müştərilərdən daxil olan zənglərə cavab verərək, məhsullar, xidmətlər və texniki problemlər barədə məlumat vermək.
- Elektronika məhsulları və texniki avadanlıqlar haqqında məlumat verərək müştəriyə uyğun təkliflər hazırlamaq və satış hədəflərinə çatmaq.
- Müştərilərə məhsulun istifadəsi ilə bağlı texniki dəstək vermək, nasazlıqlar və ya əməliyyat problemləri ilə bağlı həll yolları təqdim etmək.
- Müştərilərin şikayət və problemlərini diqqətlə dinləyib, onları müvafiq şöbələrə yönləndirmək və həllin təmin olunmasına kömək etmək.
- Çağrı mərkəzinin müvafiq bazasında müştəri məlumatlarının düzgün və tam olmasına diqqət yetirmək, məlumatların təzələnməsini təmin etmək.
- Müəyyən edilmiş satış və xidmət hədəflərinə çatmaq üçün effektiv şəkildə çalışmaq, müştəri ehtiyyaclarını müəyyən etmək və düzgün məhsul və ya xidmət təqdim etmək.
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək məqsədilə müştəri ilə düzgün, səmimi və dostyana ünsiyyət qurmaq.
- Yeni məhsul və xidmətlər haqqında biliklərin mütəmadi olaraq yenilənməsi və müştərilərə ən doğru məlumatın verilməsi.
Tələb edilən bacarıqlar və təhsil:
- Təhsil: Minimum orta ixtisas və ya ali təhsil (elektronika və ya satış sahəsində üstünlük verilir).
- Təcrübə: Çağrı mərkəzində və ya müştəri xidməti sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır.
Bacarıqlar:
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
- Problem həll etmə qabiliyyəti.
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmə bacarığı.
- Müvafiq texniki biliklər və məhsullar barədə məlumat.
- Satış və xidmət göstərmə bacarıqları.
- Komanda ilə işləmək və müstəqil işləmə qabiliyyəti.
- Microsoft Office və digər müvafiq proqramlardan istifadə bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan və Rus dili - əsas; İngilis dilləri arzuolunandır.
İş saatları və əmək şərtləri
- İş saatları: Çağrı mərkəzinin fəaliyyət saatlarına uyğun olaraq, növbəli iş rejimi tətbiq oluna bilər.
- Əmək haqqı: Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir.
- İş yeri: Çinar Plaza, H.Əliyev pr.152
Uyğun namizədlər CV fomalarını hr@myshops.az poçt ünvanına MÖVZU HİSSƏDƏ VAKANSİYA ADINI qeyd edərək göndərə bilərlər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Online satış və telemarketinq şöbəsinin mütəxəssisi
Express Bank
Innovation Events Manager/ İnnovasiya Tədbirləri üzrə Menecer
PASHA Holding
Kopirayter
Kontakt Home
Rəqəmsal Marketinq üzrə təcrübə proqramı (Digital Marketing)
Kapital Bank
SMM \ WEB DEVELOPER
LİFTMARK MMC
Rəqamsal Marketinq (SMM) Təlimçisi
Piksel Community
Sosial Media Marketinq (SMM) mütəxəssisi
Vibe Agency
Sosial Media Marketinq üzrə təcrübəçi
HR Option
Sosial Media Marketinq (SMM) mütəxəssisi
4ever Company
Biznesin İnkişafı İdarəsinin Marketinq şöbəsinin mütəxəssissi
Xalq Bank
Sosial Media Marketinq (SMM) mütəxəssisi
Art House Emiliana
Sosial Media Marketinq (SMM) mütəxəssisi
muhtesem3lu
Brendin idarəedilməsi departamenti, Mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis
Yelo Bank
Viza Məsləhətçisi və SMM
UniPrepUSA
Xarici Kommunikasiyalar Qrupunun Assistenti
PASHA Bank
Sosial Media Marketinq (SMM) mütəxəssisi
GOLD MMC
Elan № 22410
22 Yanvar
Elan tarixi
26 Fevral
Bitmə tarixi
329
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.