Corporate Sales Manager (B2B/B2G)
Elan № 21071
16 Noyabr
Elan tarixi
21 Dekabr
Bitmə tarixi
78
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
B2B Satış mütəxəssisi
Vəzifə
3 ildən 5 ilə qədər
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Digər
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələr qurmaq və iri miqyaslı müqavilələr bağlamaq bacarığı.
- Aktiv satış texnikalarından istafadə etmə bacarığı və müştərilərlə müqavilənin imzalanmasından başlayaraq onun icrasına qədər prosesi idarə etmək bacarığı.
- Qarşıya qoyulmuş məqsədlərə çatmaq üçün strateji planlaşdırma və iş prosesinin təşkili üzrə bacarıqlara malik olmalı.
- Səlis yazılı və şifahi nitq bacarığı, Power Point və digər alətlərdən istifadə etməklə prezentasiyaların ictimaiyyətə təqdim etmə bacarığı.
- Müştəri qarşısında öhdəliklərin (istehsalat, logistika, maliyyə şöbələri) yüksək keyfiyyətlə yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün şirkətin daxili şöbələri ilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı.
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri qoruyub saxlamaq, mütəmadi olaraq onlarla ünsiyyətdə olmaq və müştəri məmnuniyyətini saxlanılması.
- Mövcud bazarın və rəqiblərin araşdırılması, satışın artırılması imkanlarını müəyyən etmə bacarığı.
- KPI-lara nail olmaq əzmi, uzunmüddətli nəticələr üçün motivasiyalı olmaq və şirkətin bazar payının artırılması.
- Yeni potensial müştərilərin araşdırılması, onların əməkdaşlığa cəlb edilməsi və müştəri bazasının artırılması.
- Məhsulların kanallar üzrə paylanmasına nəzarət etmək.
- İllik büdcənin hazırlanması, təsdiqlənməsi və nəzarət edilməsi.
- Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlmiş fəaliyyət göstərməsi.
- Potensial müştərilərlə qiymət təkliflərinin razılaşdırılması.
- Korporativ satışın icrası üçün lazımi müqavilə və sənədlər toplusunun hazırlanması.
Tələblər:
- Biznes, satış və ya əlaqədar sahə üzrə ali təhsil
- Korporativ satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
- Yüksək kommunikasiya və müzakirə aparma bacarığı
- Korporativ müştərilər ilə işləmə təcrübəsi və geniş bazar bilikləri
- Rus və ingilis (upper-Intermediate) dillərini bilmək üstünlükdür
Biz nə təklif edirik:
- Dinamik və peşəkar iş mühiti
- İnkişaf və karyera yüksəlişi imkanları
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
- Bonus sistemi: Uğurlu satışlar və performansa görə əlavə bonuslar
- İş rejimi: 5 günlük iş qrafiki 08.00-17.00
- Nahar təminatı, B2B/B2G görüşlərlə bağlı nəqliyyat və danışıq xərcləri qarşılanır
- Məzuniyyət: Qanunvericiliyə uyğun ödənişli məzuniyyət
- Ofis- Şüvəlan qəs., Almaz Yıldırım 4.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Logistika, təchizat və satınalma üzrə mütəxəssis
Gazelli Group MMC
Satış layihələri üzrə koordinator
ABV
Kargüzar
Global group
Sürücü
INEX MEDİCAL
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referenti
Xalq Bank
Resepşn
5 Doors
Daxili Nəzarət İdarəsinin Korporativ Nəzarət və Daxili Araşdırma Şöbəsi
Xalq Bank
Administrator
Art House showroom
Ofis meneceri
REFLECT ARCHITECTS
Mağaza meneceri (Sumqayıt)
Emsan
Menecer köməkçisi
Global group
Katibə
Dinamik Ocean
Quraşdırıcı texnik mebel üzrə (Göyçay)
Kontakt Home
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
Ayru Estetik Mərkəzi
Reception
Qələm TİM
Qeydiyyatçı (Sumqayıt filialı)
Ev Azərbaycan
Elan № 21071
16 Noyabr
Elan tarixi
21 Dekabr
Bitmə tarixi
78
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.