Bakı
Katibə / Resepşn
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
20 oktyabr 2020
19 noyabr 2020
İş öhdəlikləri:
• Daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
• Qonaqların qarşılanması;
• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında Şirkətdaxili, ölkədaxili və Beynəlxalq yazışmaların aparılması;
• Cəmiyyət Direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması (görüşlər, zənglər, qəbullar və s.);
• Cəmiyyət Direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təşkili və s.)
• Hesabatların hazırlanması;
• İclasların təşkil edilməsi;
• İclas protokollarının tərtib edilməsi;
• Cəmiyyət Direktorunun gündəliyinin tutulması;
• Cəmiyyət Direktorunun bütün tapşırıqlarının yerinə yetirməsi;
İş qrafiki:
• 5 günlük iş həftəsi
• Nahar şirkət tərəfindən verilir.
• İş yerinə çatdırılma üçün servis mövcuddur.
• Ali təhsil
• Direktor assistenti kimi minimum 1 il iş təcrübəsi
• Xanım namizəd olmalı
• Kompyuter bilikləri: Word, Excel, Outlook
• Xarici dil bilikləri: İngilis dili və Rus dili biliyi mükəmməl olmalı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini hr@premiumtransport.az elektron ünvanına (“direktor assistenti” başlığı ilə) göndərməyini xahiş edirik. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxalnılacaqdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.