Bakı
Ofis menecmenti
300 - 400 AZN
Tam-ştat
- Digər -
30 avqust 2022
29 sentyabr 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis daxili inzibati işlərin aparılması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vatında və dəqiq yerinə yetirilməsi.
İş barədə məlumat:
Şəhərin mərkəzində ofis
İş rejimi: həftənin 5 günü 11:00-19:00; 6-cı gün 12:00-16:00 (qısa iş günü).
İstirahət: Bazar günü.
Əmək haqqı: 350-400 AZN
Namizədə tələblər:-Yaş: 20-25 (yalnız xanım namizədlər);
-Sərbəst Azərbaycan və Rus dilində danışıq bacarığı;
-Səliqəli, punktual, işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
-Komandada işləmək bacarığı;
-Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarğı.
Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Direktor köməkçisi” qeyd etməklə CV-lərini hr@portalgames.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.