Bakı
Bank xidməti
Razılaşma ilə
Tam-ştat
05 avqust 2020
04 sentyabr 2020
Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və düzgün qeydiyyata alnması;
Onlayn kanallar vasitəsilə daxil olan sorğuların vaxtında emal olunub cavablandırılması;
Zəng edən bank müştərilərinə və potensial müştərilərə keyfiyytəli xidmət göstərilməsi;
Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların düzgün işlənib hazırlanması və Əlaqə Mərkəzinin rəhbərliyinə təqdim olunması;
Əlaqə Mərkəzinin planlarının yerinə yetirilməsinə dəstək olunması.
Ali təhsil;
Müvafiq sahə üzrə təcrübə olması arzuolunandır;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilləri yüksək səviyyədə, ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir;
Kompüter bilikləri: MS Office;
Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı: aydın və səlis danışıq, qrammatik cəhətdən düzgün yazı yazma bacarığı;
Dəqiqlik, operativlik və məsuliyyətlilik;
Komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 14.08.2020-ci il tarixinədək CV@accessbank.az elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Əlaqə mərkəzi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.