Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 19697
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
17 Sentyabr 2024
Elan tarixi
27 Oktyabr 2024
Bitmə tarixi
3039
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Öhdəliklər:
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
- Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
- Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
- Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
- Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
- Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
Tələblər
Sizin barənizdə:
- Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
- Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
- Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
- Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
- Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR

Korporativ kreditlər üzrə mütəxəssis
Unibank ASC

İşçi bağlılığı və kommunikasiyaları şöbəsinin rəhbəri
PASHA Bank

Risk skorinq modellləri üzrə validator
Yelo Bank

Pərakəndə bankçılıq üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis (Beyləqan filialı)
Bank Respublika ASC

Korporativ Müştəri Xidməti üzrə mütəxəssis Bakı filialları
Bank Respublika ASC

Filiallara əməliyyat dəstəyi şöbəsinin mütəxəssisi
VTB Bank

Mikro kreditlər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
VTB Bank

Sumqayıt KOB ofisi və Rəqəmsal filialının Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Şöbəsində Satış üzrə Menecer
ATB Bank

Sumqayıt KOB ofisi və Rəqəmsal filialının Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Şöbəsində Satış üzrə Menecer
ATB Bank

Əlaqə Mərkəzinin Kiçik Mütəxəssisi
AccessBank

Kassir (Bakı şəhəri üzrə)
Bank Respublika ASC

Xəzinədar
VTB Bank

Auditor/Aparıcı Auditor
Yelo Bank

Satışlar və müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis
VTB Bank

Mağaza reformatı üzrə menecer
Kontakt Home

Cəlilabad filialına Kassir
Bank Respublika ASC
Elan № 19697
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
17 Sentyabr 2024
Elan tarixi
27 Oktyabr 2024
Bitmə tarixi
3039
Baxılıb