Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis
Elan № 21139
Müraciət linki
Müraciət linki
18 Noyabr
Elan tarixi
23 Dekabr
Bitmə tarixi
163
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Rol Haqqında
Kapital Bankın 196 Əlaqə mərkəzinə daxil olan müştəri müraciətlərini, suallarını və şikayətlərini effektiv şəkildə cavablandırmaq, müştərilərin suallarına məlumatlı, mövzularla bağlı cavablar vermək və həll yolları təqdim etmək üçün namizəd axtarırıq. Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət təmin etmək, sualları cavablandırmaq və müştəri münasibətlərini gücləndirmək əsas məqsədlərimizdəndir.
Öhdəliklər:
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
- Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
- Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
- Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
- Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
- Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
Tələblər:
- Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
- Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
- Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
- Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
- Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Layihələrin idarə edilməsi üzrə təcrübəçi
Kapital Bank
Rəqəmsal Marketinq üzrə təcrübəçi
Kapital Bank
Təhlükəsizlik departamentinin Mühafizə-rejim və əməyin təhlükəsizliyi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Kapital Bank
Qeydiyyatçı
LOMBARD
Regional inkassasiya şöbəsinin inkassatoru - Oğuz
ABB
Büdcə şöbəsinin mütəxəssisi/aparıcı/baş mütəxəssis
ABB
Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi/aparıcı mütəxəssisis/baş mütəxəssisi
Bank Respublika ASC
Əməliyyat riskləri Şöbəsinin Müdiri
Unibank ASC
Fiziki şəxslərə xidmət üzrə Təcrübəçi / Kiçik mütəxəssis / Mütəxəssis / Aparıcı Mütəxəssis / Baş Mütəxəssis (Masallı)
Express Bank
Satış təmsilçisi
GL ASC
Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Mərkəzinin Satışın təşkili bölməsində Satış üzrə Menecer
ATB Bank
Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Mərkəzinin Satışın təşkili bölməsində satış üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis / baş mütəxəssis
ATB Bank
Ümumi işlər üzrə mütəxəssis (Şirvan filialı)
Unibank ASC
Müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis (Qusar filialı)
Express Bank
Ümumi işlər üzrə mütəxəssis (Kürdəmir filialı)
Unibank ASC
Ümumi işlər üzrə mütəxəssis (Beyləqan filialı)
Unibank ASC
Elan № 21139
Müraciət linki
Müraciət linki
18 Noyabr
Elan tarixi
23 Dekabr
Bitmə tarixi
163
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.