Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis
Elan № 21139
Müraciət linki
Müraciət linki
18 Noyabr
Elan tarixi
23 Dekabr
Bitmə tarixi
3115
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Rol Haqqında
Kapital Bankın 196 Əlaqə mərkəzinə daxil olan müştəri müraciətlərini, suallarını və şikayətlərini effektiv şəkildə cavablandırmaq, müştərilərin suallarına məlumatlı, mövzularla bağlı cavablar vermək və həll yolları təqdim etmək üçün namizəd axtarırıq. Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət təmin etmək, sualları cavablandırmaq və müştəri münasibətlərini gücləndirmək əsas məqsədlərimizdəndir.
Öhdəliklər:
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
- Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
- Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
- Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
- Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
- Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
Tələblər:
- Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
- Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
- Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
- Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
- Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Bankdan kənar tutulmalar qrupunun kiçik mütəxəssisi
VTB Bank
Nağdsız Ödənişlər və Hesablaşmalar İdarəsinin Klirinq və hesablaşmalar şöbəsi üzrə mütəxəssis
Xalq Bank
Korporativ Bankçılıq Departamentində təcrübə proqramı
ATB Bank
Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Ağcabədi filialı)
AccessBank
Bakı - Abşeron filialları üzrə könüllü
Unibank ASC
(Zabrat filialı) Mikro biznes müştəriləri üzrə Təcrübəçi / Kiçik mütəxəssis
Yelo Bank
Gəncə filialında satış məsləhətçisi/ aparıcı satış məsləhətçisi
ATB Bank
Gəncə filialında təcrübə proqramı
ATB Bank
Şəmkir filialı üzrə Universal işçi
Rabitabank OJSC
İnzibati işlər üzrə köməkçi
Yelo Bank
Lənkəran filialı üzrə pərakəndə xidmətlər və istehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis
Unibank ASC
İstehlak kreditlər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis (Salyan filialı)
Unibank ASC
Ümumi işlər üzrə mütəxəssis
Unibank ASC
Mikrokreditlər bölməsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisi / Xaçmaz filialı
Kapital Bank
Kiçik əməliyyatçı-kassir / Ağdaş filialı
Kapital Bank
Xidmət keyfiyyətinin idarə edilməsi departamentinin Xidmət strukturları ilə iş şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Kapital Bank
Elan № 21139
Müraciət linki
Müraciət linki
18 Noyabr
Elan tarixi
23 Dekabr
Bitmə tarixi
3115
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.