Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis
Elan № 22400
Müraciət linki
Müraciət linki
21 Yanvar
Elan tarixi
25 Fevral
Bitmə tarixi
443
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Öhdəliklər:
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
- Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
- Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
- Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
- Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
- Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
Tələblər:
- Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
- Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
- Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
- Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
- Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Bölmə rəhbəri / Xidmət bölməsi / Naxçıvan filialı
Kapital Bank
21 Yan
193
Bakı filialları üzrə "Məlumat xidməti üzrə kiçik mütəxəssis / Reception"
Kapital Bank
21 Yan
370
Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi və karyera inkişafı şöbəsinin Data və Hesabatlıq bölməsinin kiçik mütəxəssisi
Kapital Bank
21 Yan
246
Loyallıq partnyorları ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi
Kapital Bank
21 Yan
243
Nəzarət departamentinin Xarici Nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi
Kapital Bank
21 Yan
360
Business Analyst
Kapital Bank
21 Yan
283
Data Camp - təcrübə proqramı
Kapital Bank
21 Yan
415
Müştərilərlə iş üzrə kiçik mütəxəssis / Bakı filialları
Kapital Bank
21 Yan
656
Təchizat şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Kapital Bank
21 Yan
345
Məlumat mərkəzi üzrə kiçik mütəxəssis
ABB
21 Yan
607
Kiçik və orta biznes kreditlərinin rəsmiləşdirməsi şöbəsinin mütəxəssisi
ABB
21 Yan
340
Strategiya ekspert mərkəzinin Pərakəndə bankçılıq üzrə aparıcı/baş mütəxəssisi
ABB
21 Yan
286
Quba filialı üzrə Mikro kredit mütəxəssisi
Rabitabank OJSC
21 Yan
337
Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Mərkəzində mütəxəssis (gecə növbəsi)
ATB Bank
21 Yan
470
İnkassasiya şöbəsi, İnkassator-kassir
Express Bank
21 Yan
469
Biznes Proseslərin İdarəedilməsi şöbəsinin RPA üzrə Mütəxəssisi
PASHA Bank
21 Yan
243
Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üçün digər vakansiyaları və daha ətraflı məlumatı aşağıdakı səhifələrdən əldə edə bilərsiniz.
Elan № 22400
Müraciət linki
Müraciət linki
21 Yanvar
Elan tarixi
25 Fevral
Bitmə tarixi
443
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.