Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis

Kapital Bank

Elan № 22400

Müraciət linki

Müraciət linki

21 Yanvar

Elan tarixi

25 Fevral

Bitmə tarixi

443

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

Tam-ştat

İş rejimi

Maliyyə

Sahə

Bank xidməti

Kateqoriya

İş barədə məlumat

 

Öhdəliklər:

  • 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
  • Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
  • Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
  • Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
  • Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
  • Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
  • Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
     

Tələblər:

  • Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
  • Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
  • Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
  • Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
  • Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
  • Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

OXŞar vakansİYALAR

Bölmə rəhbəri / Xidmət bölməsi / Naxçıvan filialı

Bölmə rəhbəri / Xidmət bölməsi / Naxçıvan filialı

Kapital Bank

21 Yan 193
Bakı filialları üzrə "Məlumat xidməti üzrə kiçik mütəxəssis / Reception"

Bakı filialları üzrə "Məlumat xidməti üzrə kiçik mütəxəssis / Reception"

Kapital Bank

21 Yan 370
Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi və karyera inkişafı şöbəsinin Data və Hesabatlıq bölməsinin kiçik mütəxəssisi

Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi və karyera inkişafı şöbəsinin Data və Hesabatlıq bölməsinin kiçik mütəxəssisi

Kapital Bank

21 Yan 246
Loyallıq partnyorları ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi

Loyallıq partnyorları ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi

Kapital Bank

21 Yan 243
Nəzarət departamentinin Xarici Nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi

Nəzarət departamentinin Xarici Nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi

Kapital Bank

21 Yan 360
Business Analyst

Business Analyst

Kapital Bank

21 Yan 283
Data Camp - təcrübə proqramı

Data Camp - təcrübə proqramı

Kapital Bank

21 Yan 415
Müştərilərlə iş üzrə kiçik mütəxəssis / Bakı filialları

Müştərilərlə iş üzrə kiçik mütəxəssis / Bakı filialları

Kapital Bank

21 Yan 656
Təchizat şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

Təchizat şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

Kapital Bank

21 Yan 345
Məlumat mərkəzi üzrə kiçik mütəxəssis

Məlumat mərkəzi üzrə kiçik mütəxəssis

ABB

21 Yan 607
Kiçik və orta biznes kreditlərinin rəsmiləşdirməsi şöbəsinin mütəxəssisi

Kiçik və orta biznes kreditlərinin rəsmiləşdirməsi şöbəsinin mütəxəssisi

ABB

21 Yan 340
Strategiya ekspert mərkəzinin Pərakəndə bankçılıq üzrə aparıcı/baş mütəxəssisi

Strategiya ekspert mərkəzinin Pərakəndə bankçılıq üzrə aparıcı/baş mütəxəssisi

ABB

21 Yan 286
Quba filialı üzrə Mikro kredit mütəxəssisi

Quba filialı üzrə Mikro kredit mütəxəssisi

Rabitabank OJSC

21 Yan 337
Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Mərkəzində mütəxəssis (gecə növbəsi)

Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Mərkəzində mütəxəssis (gecə növbəsi)

ATB Bank

21 Yan 470
İnkassasiya şöbəsi, İnkassator-kassir

İnkassasiya şöbəsi, İnkassator-kassir

Express Bank

21 Yan 469
Biznes Proseslərin İdarəedilməsi şöbəsinin RPA üzrə Mütəxəssisi

Biznes Proseslərin İdarəedilməsi şöbəsinin RPA üzrə Mütəxəssisi

PASHA Bank

21 Yan 243
Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üçün digər vakansiyaları və daha ətraflı məlumatı aşağıdakı səhifələrdən əldə edə bilərsiniz.

Çağrı mərkəzi mütəxəssisi nədir?

Çağrı mərkəzi mütəxəssisi maaşları

Elan № 22400

Müraciət linki

Müraciət linki

21 Yanvar

Elan tarixi

25 Fevral

Bitmə tarixi

443

Baxılıb

Premium et
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin aktivlik müddətinin sonunadək orada qalacaq.

XİDMƏTİN MÜDDƏTİNİ SEÇİN

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Elanın irəli çəkilməsi

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"