Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri

Kapital Bank

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 17753

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri vakansiyaları

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri vakansiyaları

22 May

Elan tarixi

01 İyul

Bitmə tarixi

2258

Baxılıb

İş məlumatları

İş barədə məlumat

Bizimlə Işləməyin Üstünlükləri

  • Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
  • Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.
  • Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
  • Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
  • Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.
  • Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
  • Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.

Öhdəliklər

  • Əməkdaşların fəaliyyətinin təhlilini aparmalıdır, təlim ehtiyaclarını təyin edərək təşkil olunmasında iştrak etməlidir
  • Məhsuldarlıq, keyfiyyət, müştəri xidməti üçün yüksək standart yaratmalıdır və istifadəçi təlabatını müəyyən etməlidir ödənilməsi üçün tədbir planı hazırlamalıdır
  • Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə üçün bölmənin sistemini və prosedurunu inkişaf etdirməli və icra prosesinə nəzarət etməlidir
  • Performans monitorinqi vasitəsilə bölmənin fəaliyyətini idarə edib, təkmilləşdirməlidir.
  • Telefon mərkəzi bölməsinə daxil olan müraciətlərin idarə olunmasında iştrak etməli,təkminləşdirilməsinə dair töhvələr verməlidir
  • Komanda daxilində nizam-intizamın qorunmasını təmin etməli korporativ standartlara uyğun idarə etməlidir
  • Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə idarə edilməsi prosedurları və siyasətlərini inkişaf etdirməli
  • Dəyişikliklər, problemlər və imkanlar barədə məlumat vermək üçün idarəedici görüşlərdə iştirak etməli. Yüksək kommunikasiya bacarıqları olmalıdır

Tələblər

  • Ali təhsil (Iqtisadi ixtisas olması arzu olunandır)
  • Təcrübə: 4 il
  • Kompyuter bilikləri: MS Office,MS Execel, MS word
  • Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilərini (arzu olunandır)
  • İşgüzar ünsiyyət və komandada işləmə bacarığı
  • Struktur üzrə Minimal texniki biliklərə malik olmalıdı

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 17753

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri vakansiyaları

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsinin Bölmə rəhbəri vakansiyaları

22 May

Elan tarixi

01 İyul

Bitmə tarixi

2258

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"