Bizimlə Işləməyin Üstünlükləri
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.
- Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
- Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.
Öhdəliklər
- Əməkdaşların fəaliyyətinin təhlilini aparmalıdır, təlim ehtiyaclarını təyin edərək təşkil olunmasında iştrak etməlidir
- Məhsuldarlıq, keyfiyyət, müştəri xidməti üçün yüksək standart yaratmalıdır və istifadəçi təlabatını müəyyən etməlidir ödənilməsi üçün tədbir planı hazırlamalıdır
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə üçün bölmənin sistemini və prosedurunu inkişaf etdirməli və icra prosesinə nəzarət etməlidir
- Performans monitorinqi vasitəsilə bölmənin fəaliyyətini idarə edib, təkmilləşdirməlidir.
- Telefon mərkəzi bölməsinə daxil olan müraciətlərin idarə olunmasında iştrak etməli,təkminləşdirilməsinə dair töhvələr verməlidir
- Komanda daxilində nizam-intizamın qorunmasını təmin etməli korporativ standartlara uyğun idarə etməlidir
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə idarə edilməsi prosedurları və siyasətlərini inkişaf etdirməli
- Dəyişikliklər, problemlər və imkanlar barədə məlumat vermək üçün idarəedici görüşlərdə iştirak etməli. Yüksək kommunikasiya bacarıqları olmalıdır
Tələblər
- Ali təhsil (Iqtisadi ixtisas olması arzu olunandır)
- Təcrübə: 4 il
- Kompyuter bilikləri: MS Office,MS Execel, MS word
- Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilərini (arzu olunandır)
- İşgüzar ünsiyyət və komandada işləmə bacarığı
- Struktur üzrə Minimal texniki biliklərə malik olmalıdı