- Aylıq işçilərin əmək haqqlarının hesablanması və ödənilməsi
- Məzuniyyət və xəstəlik vərəqələrinə əsasən müvafiq hesablamaların təşkili və nəzarət edilməsi
- Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün emal olunmasının təmin edilməsi
- Əmək haqqına dair bütün hesablamaların aparılması və hesabatların tərtib edilməsi
- Əmək haqqına dair bütün sorğuların həll edilməsi
- İşçilərin əmək haqqı sorğularına vaxtında cavab vermək
- İşdən azad olunan əməkdaşların son haqq-hesablanması
- Sosial sığorta ayırmaları üzrə hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə və iqtisadiyyat sahəsi üzrə);
- Əmək haqqı hesablanması üzrə ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
- Əmək məcəlləsi,Vergi məcəlləsi haqqında və aidiyyəti qanunvericiliklər haqqında biliklər;
- 1C sistemində təcrübə mütləqdir
- Ofis proqramlarında (xüsusilə Excel yaxşı səviyyədə) sərbəst istifadə bacarığı;
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- Həvəsli, bacarıqlı və tələbkar olmaq.
Əmək haqqı görüş zamanı müəyyən olunacaqdır.