Fərdi Müştərilərə Dəstək üzrə Kiçik Mütəxəssis
Elan № 22304
Müraciət linki
Müraciət linki
16 Yanvar
Elan tarixi
20 Fevral
Bitmə tarixi
405
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
İşiniz nədən ibarətdir?
- Xarici və daxili müştərilərdən daxil olan zənglərə 7/24 iş qrafika əsasən cavab verilməsi, Müştəriləri Bankın xidmətləri, məhsulları və tarifləri barədə prosedurlara əsasən məlumatlandırılıması;
- Daxil olan zənglərinin və sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatları vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi;
- Şikayət və təkliflər ilə iş: hər hansı şikayət / təklif və ya texniki çətinlik ilə bağlı müraciət daxil olarsa mütləq olaraq qeydiyyatının düzgün kategoriyalarda aparılması, geydiyyatının *açıq* statusunda olarkən izlənilməsi və müştərilərə vaxtında cavabın təqdim edilməsi;
- Gecə saatlarında Şübhəli Əməliyyatlarının idarə edilməsi;
- Qeyri-iş saatlarında və bayram günlərində KOS və Korporativ müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
- Müvafiq Bank proqramı vasitəsi ilə real vaxt rejimində Bank-ın məhsul və xidmətlərdə yaranan ümumi problemlərin nəzarəti və müştərilərin məlumatlandırması;
- Müxtəlif alternativ kanallar vasitəsilə daxil olan müştərilərin və bank əməkdaşlarının sorğularının idarə edilməsi (müştərilər üçün nəzərdə tutulmuş elektron ünvanı , Sosial mediya-dan daxil olan sorğular və s.) , Bankın bütün strukturlarına dəstəyin göstərilməsi (daxil olan sorğularının araşdırılması, gedən zənglər, sorğular);
- Şöbənin bütün funksiyalarının müvafiq daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq icra edilməs;
- Müştərilərə müxtəlif kanallar vasitəsi ilə (SMS, EMAİL, PUSH, FCDB) məlumatlandırmaların icra edilməsi;
- Müvafiq Bank proqram vasitəsilə müştəri sorğularının təyin edilmiş vaxt çərçivəsində icra edilməsi;
- Məhsul, xidmət və kampaniyalar barədə məlumatları Bankın “Məlumat Mərkəzi” (FAQ) vasitəsilə gündəlik əsasda mənimsəməsi;
- Yeni işçilərə təlimlərin keçirilməsində, mütəmadı olaraq yeni məhsul , xidmət və ya kampaniya ilə bağlı təlimlərin təşkil edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 1-2 il
- Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (səlis), İngilis dili (orta)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (excel, world)
- Məhsul üzrə biliklər: daxili siyasət və proseduralar, məhsul barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri, , Qeyri-kredit bankçılıq xidmətləri, Fərdi bankçılıq məhsulları, Korporativ bankçılıq məhsulları
- Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı
Vakansiya haqqında
- Son tarix fevral 27, 2025
- Vakansiya növü Tam ştat
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Daşınmaz əmlak agenti / makler
Rəvan Əmlak
Müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis (Qaradağ filialı)
Express Bank
Direktor köməkçisi
Güvənli MMC
Satış nümayəndəsi (Promoter - Oppo brendi)
Kontakt Home
Korporativ Katib
Unibank ASC
Əmək haqqı üzrə mütəxəssis
Xalq Bank
PL/TMM və Komplayens departamentinin kiçik mütəxəssis və mütəxəssisi
Bank Respublika ASC
Tovuz filialına Kassir
Bank Respublika ASC
Müxbir əlaqələr və hesablaşmalar üzrə aparıcı mütəxəssis
AFB Bank
Frontend developer (Node JS, Strapi)
Kapital Bank
Model Validation Specialist
Kapital Bank
“Agile” komandasının Marketing Ekspert Mərkəzinin “Senior Grafik dizayner” vakansiyası
Kapital Bank
Müştəri təcrübəsi üzrə tədqiqatçı (təcrübə proqramı)
Kapital Bank
Credit Risk Analyst
Kapital Bank
Data Governance Manager
Kapital Bank
Kiçik əməliyyatçı-kassir / Kəngərli filialı
Kapital Bank
Elan № 22304
Müraciət linki
Müraciət linki
16 Yanvar
Elan tarixi
20 Fevral
Bitmə tarixi
405
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.