Bakı
Bank xidməti
1000 - 1200 AZN
Tam-ştat
25 avqust 2020
24 sentyabr 2020
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Analitik düşüncə qabiliyyəti
- İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək (Bazar ertəsi - Cümə)
- AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə
- Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı
Namizədə tələblər:- Filialın işçi heyətinin idarə olunması
- Filial əməkdaşlarının effektivliyi, peşəkarlıq və bilik səviyyəsinin yüksəldilməsi üçün çalışmaq
- Filialın müştəri bazasının genişləndirilməsi, müştərilərə yüksək səviyyəli xidmətin göstərilməsinin təmin olunması
- Filial kredit komitəsində iştirak etmək və komitəyə sədrlik etmək
- Filialın büdcə proqnozlarının hazırlanmasında iştirak etmək və yerinə yetirilməsini təmin etmək
- Filialın kredit portfelini idarə etmək və maliyyə əməliyyatlarına nəzarət etmək, monitorinqlərin vaxtlı-vaxtında keçirilməsini təmin etmək
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini recruitment@kredaqro.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin və müvafiq regionun adını (Filial müdiri, İsmayıllı) qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.