Finance Department / Reception

Finance Department / Reception

PASHA Capital
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    27 dekabr 2024

  • Bitmə tarixi

    31 yanvar 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Reception vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
  • E-mail və yazışmaları həyata keçirmək;
  • Müştəri və qonaqları qarşılamaq;
  • Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, çeşidlənməsi;
  • Şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
  • İclasların təyin olunması;
  • İşçilərin əlverişli iş mühitinin təmin edilməsi;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar.

 

Tələblər:

  • Təhsil: Bakalavr təhsili;
  • İş təcrübəsi: Ofis administrasiyası, müştərilərlə əlaqə sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır;
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Word, Excel;
  • Ünsiyyət qurma bacarıqları;
  • Azərbaycan və ingilis dillərini işgüzar səviyyədə bilməli, Rus dili (arzu olunandır).

 

Elan #857818

  • 2385

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox