Finance intern

Finance intern

BAT Azerbaijan
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Maliyyə analiz

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Təcrübəçi

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    27 avqust 2021

  • Bitmə tarixi

    26 sentyabr 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Financial Specialist vakansiyaları üçün bura keçid edin!

  • Ensuring a high level of service is provided to customers / employees / business units / suppliers in accordance with agreed KPI’s and SLA’s
  • Ensuring alignment to the Global Process Standards and that all internal controls are adhered to
  • Measuring effectiveness and continually improve
  • Pro-active developing of the capabilities of the team (people, process, and technology)
WHAT YOU WILL BE ACCOUNTABLE FOR:
  • Executing a range of financial tasks, such as transaction processing, financial analysis, and reporting, using the appropriate systems using agreed standard processes
  • Ensuring that queries from customers / employees / business units /suppliers are resolved in line with the relevant Service Level Agreement. Any issues not resolved are managed in accordance with the issue resolution policy. Escalate any urgent issues to the Manager/Supervisor within agreed timescales
  • Conducting all relevant validations & controls as per the defined schedule, thereby helping to identify and rectify processing errors on a timely basis
  • Assisting with preparing the monthly KPI reports in order that FSS performance can be reported to the relevant stakeholders.  
  • Assisting in period end closure activities
  • Maintaining a well-documented process e.g. through the TLDs or other work instruction
  • Maintenance of local accounts in 1C (Back up on SAP)
  • Local Statutory Reporting, Co-ordination of Forecasts for F&SV, BSE, CAPEX, Accounts Payable (Back up), Cash Management including cash forecasts (Back up)
  • Control Environment, Legislative Compliance, Insurance (Back up), Bank Account Management (Back up), Supplier Vendor reconciliations (Back up)
  • Customs clearance (Back up), Variance Analysis and reporting F&SV, BSE and CAPEX, Inter Company reconciliations
  • Fixed Asset Registers and CAPEX management, Assisting with Audit Enquiries, Preparation of reconciliations
  • Cash Advances/Expense Claims settlement, POP Materials tracking, reconciliation and verification, Records Management Coordinator for Azerbaijan


Namizədə tələblər:

  • Internal Control Environment
  • To demonstrate proactive leadership
  • Compliance with all legislation, policies, and procedures
  • Continuous Business Development
  • To be respectful when interacting with other individuals both internal and external
  • To act responsibly and professionally, to be Punctual and Courteous
  • Team Player, Continuous Self Development
  • Knowledge on 1C is desirable

Apply on our website

Elan #843063

  • 3597

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox