Finance Manager

Finance Manager

PASHA Malls
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Maliyyə analiz

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    10 aprel 2023

  • Bitmə tarixi

    10 may 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Financial Specialist vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Prepares corporate financial statements in a timely fashion.
  • Creates and maintains a series of financial controls and procedures for the Accounting and Budgeting teams.
  • Conducts periodic audits of budget items, including comparing per diems to actual expenses and other budget-to-actual comparisons.
  • Provides relevant financial information to executive management team.
  • Oversees and takes responsibility for all financial procedures and records.
  • Maintains corporate checking accounts and invoices.
  • Responsible for the various ledgers including cash disbursements, cash receipts, accounts payable, month-end payroll summary, accounts receivable summary, and journal entries to adjust the general ledger.
  • Generates monthly reports including accounts payable reconciliation, accounts receivable reconciliation, cash flow report, and balance sheet audits.
  • Performs other related duties as requested by the Finance Director
  • Hires and trains new employees in the Accounting and Budgeting teams.
  • Supervises and manages the Budgeting and Accounting teams assignments and priorities.
  • Assigns financial responsibilities in consultation with the Finance Director
  • Conducts performance evaluations that are timely and constructive.
Namizədə tələblər:
  • Bachelor’s and Master’s degree in accounting, Economics, or Finance, with a minimum of 5 years of experience in Senior financial roles.
  • Ability to create and manage corporate budgets.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Ability to provide accounting services as detailed in management agreement.
  • Proficient in Microsoft Office Suite as well as budget creation and analysis software.
  • Excellent managerial skills.
  • Fluent in Azeri and English
  • IRFS knowledge
  • Excellent organizational skills and attention to detail.
  • Thorough understanding of budgetary and accounting principles, practices, and policies.

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox