Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 4194
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
11 Noyabr 2020
Elan tarixi
11 Dekabr 2020
Bitmə tarixi
4444
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Zəng mərkəzi mütəxəssisi
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Katibə / Resepşn
Kateqoriya
İş barədə məlumat
ƏSAS ÖHDƏLİKLƏR
• Gecikmələr üzrə Çağrı Mərkəzi Təlimatına əsasən təyin olunmuş portfel üzrə gecikmədə olan kreditlərə görə telefon zəngləri etmək;
• Hansı addımların atılmalı olduğunu qərarlaşdırmaq və səmərəli danışıq üsulu seçmək məqsədilə gecikmədə olan müştərilərə dair qeydiyyata alınmış bütün mövcud məlumatları təhlil etmək;
• Gecikmədə olan müştərilərlə səmərəli ünsiyyət qurmaq və həmin ünsiyyəti qoruyub saxlamaq;
• Gecikmənin səbəblərini müəyyənləşdirmək və müştəriləri Şirkət qarşısında öhdəliklərini yerinə yetirməyə inandırmaqla geri ödəniş tərixlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün problemli müştərilər və əlaqəli şəxs(lər)lə danışıqlar aparmaq;
• Portfelində olan gecikmiş kreditlərin geri ödəniş ehtimalının vaxtında və düzgün qiymətləndirilməsini həyata keçirmək;
• Geri ödəniş üçün təyin olunan tərixlərin zamanlama və ardıclllığını müəyyənləşdirmək;
• Hesabatların yaradılması məqsədilə gecikmələr üzrə proqram təminatında gecikmələrə dair bütün zəruri məlumatları izləmək;
• Əməliyyatlar Departamentini dəstəkləmək üçün zəruri olan digər təyin edilmiş tapşırıq və vəzifələri icra etmək.
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
• Ali təhsilli (və ya sonuncu kurs tələbəsi);
• Azərbaycan dilini səlis bilməli, Rus dilini isə danışıq səviyyəsində bilmək üstünIük kimi qəbul edilir;
• MS Office proqramları üzrə biliklər (MS Word, MS Excel, MS Outlook), məlumat daxiletmə və çapetmə bacarığı;
• Müştəri xidmətləri, Xidmət sahələri üzrə təlim Kursu sertifikatı olanlara üstünIük verilir;
• Müştəri xidmətləri sahəsində, xüsusən də ön ofisdə və maliyyə/bank sektorunda 1 illik iş təcrübəsi olanlara üstünIük verilir;
• Şirkətin kreditvermə Siyasəti və Prosedurları üzrə biliyə malik olmaq;
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• İşgüzarlıq və aktivlik.
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 23 noyabr 2020-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi (Baş Ofis) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Direktor assistenti
Bottelli
Resepşn
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Reception
Selection Gallery
Reception
My Office Think Lab
Resepşn
Mystic Hands
Reception
Qələm TİM
Ofis meneceri
Prestige Logistics
Recruiter
Div Academy
Asistent
Global Builders & Realtors UNTIY
Satış layihələri üzrə koordinator
ABV
İnsan resurslarının idarə edilməsi və təlim departamentinin direktoru
Kontakt Home
Corporate Sales Manager (B2B/B2G)
Gazelli Group MMC
IT Recruiter
Unibank ASC
Ofis meneceri
Smart Electronics
İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş/Aparıcı
AccessBank
Ofis meneceri
REFLECT ARCHITECTS
Elan № 4194
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
11 Noyabr 2020
Elan tarixi
11 Dekabr 2020
Bitmə tarixi
4444
Baxılıb