Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 5681
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
27 Aprel 2021
Elan tarixi
27 May 2021
Bitmə tarixi
3055
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Zəng mərkəzi mütəxəssisi
Vəzifə
1 ildən az
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Katibə / Resepşn
Kateqoriya
İş barədə məlumat
ƏSAS ÖHDƏLİKLƏR
• Gecikmələr üzrə Çağrı Mərkəzi Təlimatına əsasən təyin olunmuş portfel üzrə gecikmədə olan kreditlərə görə telefon zəngləri etmək;
• Hansı addımların atılmalı olduğunu qərarlaşdırmaq və səmərəli danışıq üsulu seçmək məqsədilə gecikmədə olan müştərilərə dair qeydiyyata alınmış bütün mövcud məlumatları təhlil etmək;
• Gecikmədə olan müştərilərlə səmərəli ünsiyyət qurmaq və həmin ünsiyyəti qoruyub saxlamaq;
• Gecikmənin səbəblərini müəyyənləşdirmək və müştəriləri Şirkət qarşısında öhdəliklərini yerinə yetirməyə inandırmaqla geri ödəniş tərixlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün problemli müştərilər və əlaqəli şəxs(lər)lə danışıqlar aparmaq;
• Portfelində olan gecikmiş kreditlərin geri ödəniş ehtimalının vaxtında və düzgün qiymətləndirilməsini həyata keçirmək;
• Geri ödəniş üçün təyin olunan tərixlərin zamanlama və ardıclllığını müəyyənləşdirmək;
• Hesabatların yaradılması məqsədilə gecikmələr üzrə proqram təminatında gecikmələrə dair bütün zəruri məlumatları izləmək;
• Əməliyyatlar Departamentini dəstəkləmək üçün zəruri olan digər təyin edilmiş tapşırıq və vəzifələri icra etmək.
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
• Ali təhsil;
• Bank və yaxud qeyri bank sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə 6 ay iş təcrübəsi. Problemli kreditlər üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
• Azərbaycan dilini səlis bilməli, Rus dilini isə danışıq səviyyəsində bilmək üstünIük kimi qəbul edilir;
• MS Office proqramları üzrə biliklər (MS Word, MS Excel, MS Outlook), məlumat daxiletmə və çapetmə bacarığı;
• Müştəri xidmətləri, xidmət sahələri üzrə təlim kursu sertifikatı olanlara üstünlük verilir;
• Şirkətin kreditvermə Siyasəti və Prosedurları üzrə biliyə malik olmaq;
• Ödənişlərini gecikdirən müştərilərlə iş aparmaq bacarığına malik olmaq
• Məsuliyyətli, etibarlı, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşgüzarlıq və aktivlik.
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 03 may 2021-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi (Baş Ofis) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis
PASHA Capital
Mağaza assistenti (Sumqayıt)
Kontakt Home
Resepşn
Piccasa
Qeydiyyatçı
Modern İdman Məktəbi
Reception
Selection Gallery
Mağaza meneceri
Bottelli
Ofis meneceri (part time)
Biatoms Academy
Supervayzer
Kral halal ət məhsulları
Ofis meneceri
Roof Academy
Məlumat xidmətləri üzrə assistent
PASHA Malls
Direktor assistenti
Bottelli
HR Specialist/ İR Mütəxəssisi
PASHA Holding
İstedadların idarə edilməsi departamentinin İşçi yerləşdirilməsi və koordinasiyası şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi/baş mütəxəssisi
Kapital Bank
İnsan Resurslarının inkişafı üzrə mütəxəssis
Kontakt Home
İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis
ABV
HR intern
Yelo Bank
Elan № 5681
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi vakansiyaları
27 Aprel 2021
Elan tarixi
27 May 2021
Bitmə tarixi
3055
Baxılıb