Bakı
Sistem idarəetməsi
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
06 sentyabr 2021
06 oktyabr 2021
Position: Help desk
Responsibilities:
• Manage, Inventory and monitor all installed systems and infrastructure
• Install, configure, test and maintain operating systems, application software and system management tools
• Proactively ensure the highest levels of systems and infrastructure availability
• Provide support to End-User at every level
• Maintain security, backup, and redundancy strategies
• Participate in the design of information and operational support systems
Requirements:
• Deep knowledge of Microsoft Windows and mac OS operating systems (Windows 7,10 , Windows Server 2019)
• Deep knowledge of Microsoft Office Platform (Microsoft 365 , etc..)
• Knowledge of Microsoft Domain infrastructure (AD, DNS, DHCP, Print Server ,File Server)
• Knowledge of Cisco network devices (switches, access points)
• Knowledge of VOIP devices (IP Telephone, etc.,)
• Proactive, Kind and calm person able to face IT problems in the right way. Able in dealing with colleagues and end-User.
Please send your CVs/resumes to hr@komtec.az.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.