HR Generalist

AzerFloat
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Heyətin idarəolunması

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    11 noyabr 2022

  • Bitmə tarixi

    11 dekabr 2022

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. HR / İnsan resursları Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Assist in developing and executing personnel procedures and policies, providing guidance and interpretation for business operations, recommend strategies to motivate employees.
  • Participate in development of HR objectives and systems, including metrics, queries, and standard reports for ongoing company requirements
  • Assist in administering benefits, compensation, and employee performance programs
  • Assist with all internal and external HR-related matters.
  • Coordinate employee development plans and performance management.
  • Manage the organization’s employee database and prepare reports
  • Produce and submit reports on general HR activity.
  • Assist with budget monitoring and payroll.
  • Keep up-to-date with the latest HR trends and best practices.
  • Provide an effective and dedicated HR advisory service to employees in relation to absence and health issues, conduct and capability, grievance matters, organizational change, and all other employee-relations matters
  • Be the primary backup for payroll processing, including; bi-weekly and semi-monthly updates to employee files, bonus/incentive pay, tracking vacation/sick pay, importing expense reimbursements, inputting exceptions, hourly employee validations, and benefit changes
  • Assist in the communication, interpretation, and upkeep of employee handbook, employee directory, and organizational chart, and contributes to the development of policies
Namizədə tələblər:
  • Bachelor degree in Human Resources, Business Administration or related area.
  • At least 2-3 years of human resource management experience preferred
  •  Advanced knowledge of MS Office, HRIS systems and comfortable learning new technical systems as needed
  • Deep understanding of Labor Law and employment equity regulations.
  • Efficient HR administration and people management skills. 
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Works comfortably under pressure and meets tight deadlines.
  •  Excellent communication skills, interpersonal skills, ethics, and cultural awareness
  • Remarkable organizational and conflict management skills
  • Detail oriented
  • Excellent time management skills with a proven ability to meet deadlines.
  • Ability to prioritize tasks and to delegate them when appropriate.
  • Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.
  • Experience in other modules of HR preferred

Working conditions:

  • Location: Baku office;
  • Work schedule: 5 days;
  • Working hours: 09:00 - 18:00;
  • Medical insurance;
  • Salary: Will be determined according to the candidate's knowledge and skills during the interview;

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox