HR Manager

PASHA Property
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Heyətin idarəolunması

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    23 may 2023

  • Bitmə tarixi

    22 iyun 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. HR / İnsan resursları Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Conducting weekly or bi‐weekly meetings with unit heads and providing HR advice  where necessary; 
  • Executing HR strategies and approaches to attract, develop, and retain the best talent in the business; 
  • Managing HR‐related communication; 
  • Help facilitate positive employee relations, maintaining a good working environment; 
  • Managing full cycle talent acquisition process: including but not limited to demand  planning, drafting job specifications, sourcing, attracting, screening, interviewing, offer management & hiring; 
  • Managing new hire onboarding and orientation programs; 
  • Maintaining in‐depth knowledge of legal requirements related to day‐to‐day  management of employees, reducing legal risks by flagging and addressing potential  issues of non‐compliance and ensuring regulatory compliance. Partners with the  legal department as needed/required. 
  • Coordinating annual performance management process; Fostering implementation of high‐performance and continuous learning culture through ongoing education, support, and guidance; 
  • Maintaining appropriate systems for identifying, planning, delivering, and measuring  the learning and development process; 
  • Providing advice on all talent decisions, including promotions, transfers, compensation adjustments, etc. 
  • Coordinating resolutions regarding employee relations issues, with escalation to HR Director as necessary; 
  • Overseeing staff compensation and benefits; 
  • Managing HR reports and other HR processes as necessary.
Namizədə tələblər:
  • A bachelor’s degree, in Human Resources, Business Administration, or another similar field; 
  • HR certifications (SHRM, CIPD, etc.) will be considered an advantage; 
  • 4+ years of experience in HR Business Partnering; 
  • Fluency in Azerbaijani and English languages; 
  • Strong analytical and decision‐making abilities; 
  • Excellent communication and presentation skills and applicable experience writing company policies, job ads, role descriptions, and corporate communications; 
  • Positive, service‐oriented attitude and willingness to help others; 
  • Ability to influence and obtain buy‐in, and then drive execution and achievement of the right results.

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox