İcarə haqqının yığımı üzrə kiçik mütəxəssis

İcarə haqqının yığımı üzrə kiçik mütəxəssis

PASHA Malls
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    06 mart 2025

  • Bitmə tarixi

    10 aprel 2025

 

Təsvir:

  • Borcları müəyyən etmək üçün, hesabları müntəzəm olaraq yoxlamaq;
  • Borcların qaytarılması ilə bağlı fəaliyyət planı hazırlamaq;
  • Borcu olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq; 
  • Fərqləri araşdırıb aradan qaldırmaq;
  • Borcu olanların məlumat bazasındakı statuslarını müntəzəm olaraq yeniləmək;
  • Yığımların hesabat və uçotunu aparmaq;
  • Böyük həcmli borcları olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq;
  • Gecikən ödənişlərlə ilə bağlı muvafiq bildirişlər göndərmək;
  • Hesab-fakturaların vaxtı vaxtında hazırlanması, icarəçilərin onları vaxtında aldığına əmin olmaq və lazımi hesabatların aparmaq; 
  • Müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi üçün hesabların dəqiq və ətraflı qaydada yoxlanışını həyata keçirmək;
  • Mübahisələri aradan qaldırmaq üçün mülk sahibləri ilə daima təmasda olmaq;
  • Prosedurların və proseslərin iqtisadi cəhətdən səmərəli olduğuna əmin olmaq; 
  • Müqavilənin yenilənməsi, xitamı və uzadılmasına dair hesabatlar aparmaq. Digər departamentlər ilə əlaqədə olmaq;
  • Dəyişikliklərin təhlilini aparmaq, və onların qiymətə, cədvələ, və keyfiyyətə təsirini müəyyən etmək;
  • Layihə gəlirlərini artırmaq, imkanları istifadə etmək, müqavilələri ilə bağlı yaranan problemlərin fəsadlarını azaltmaq, potensial mübahisə risklərini azaltmaq;
  • Lazımi məlumatları toplamaq üçün daxili və xarici maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlamaq;
  • Rəhbərlik üçün ADHOC hesabatlar hazırlamaq.

 

Tələblər:

  • Biznesin idarə edilməsi, Maliyyə, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi (və ya ekvivalent iş təcrübəsi).
  • Müştəri xidmətləri, Debitor borcları və ya Borcların yığımı üzrə 1-2 illik iş təcrübəsi.
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst işləmə bacarığı
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, icarəçilərlə səmərəli əlaqələr qurmaq və ödəniş məsələlərini həll etmək bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel, Power Point),xüsusilə Excel proqramı.
  • Mühasibat uçotu prinsipləri və hesab-faktura prosedurları haqqında ümumi anlayış.
  • Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və detallara diqqət yetirmək, çoxsaylı tapşırıqları və son tarixləri idarə etmək bacarığı.
  • Güclü şəxslərarası əlaqə bacarığı və həssas və ya məxfi məlumatları ehtiyatla idarə etmək bacarığı.
  • Problem həll etmə və çətin vəziyyətlərdə təmkin qalma.

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox