Information Technology Division / Helpdesk Specialist

Information Technology Division / Helpdesk Specialist

PASHA Capital

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Information Technology Division / Helpdesk Specialist vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 20490

Information Technology Division / Helpdesk Specialist vakansiyaları

Information Technology Division / Helpdesk Specialist vakansiyaları

18 Oktyabr

Elan tarixi

22 Noyabr

Bitmə tarixi

2171

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

1 ildən 3 ilə qədər

İş stajı

Tam-ştat

İş rejimi

Texnologiya

Sahə

İş barədə məlumat

 

PAŞA Kapital yerli və beynəlxalq maliyyə bazarlarına geniş çıxış imkanları yaratmaqla tərəfdaşlarına ən yaxşı müştəri təcrübəsi təqdim edən ölkənin lider investisiya şirkətidir.

IT Helpdesk Mütəxəssisi olaraq şirkətin əməkdaşlarına cəbhə xəttində texniki dəstək göstərmək, onların İT sorğularını ünvanlamaq və müxtəlif aparat və proqram təminatı ilə bağlı problemlərin həllinə cavabdeh olmaqdır. Problemlərin aradan qaldırılması sahəsində təcrübə və mükəmməl ünsiyyət bacarıqları müsbət son istifadəçi təcrübəsini təmin etmək və İT xidmətlərimizin ümumi səmərəliliyini qorumaq üçün həyati əhəmiyyət kəsb etməkdədir.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əməliyyat sistemlərin, IP/PBX sistemlərinin, sviçlərin və digər şəbəkə avadanlıqların, VPN, UPS Cihazlarının, Ofis Avadanlıqların (Printerlər, Wi-Fi Cihazları, İP Telefonlar və s.) - quraşdırması, konfiqurasiyası, İdarəetməsi və Monitorinqi.
  • Bulud Xidmətləri (Azure, Office 365 Proqramları, VNC) - Konfiqurasiya və İdarəetmə
  • Təlimatların hazırlanması, nəşri
  • Şirkətə əlavə proqram təminatı, avadanlıq və s. aktivlərin alınması ilə bağlı və iş rposeslərin optimizasiyası məqsədi ilə təkliflər vermək.
  • Kompüterlər, Noutbuklar, İP Telefonlar, siçan, klaviatura və digər ofis avadanlığı İşçilərə paylamaq / əldən almaq (Direktor, HR və ya İT sorğuları əsasında), təmirə göndərmək, konfiqurasiya etmək, monitorinq etmək, təhlil etmək.
  • İşçi Hesabları (Domen İstifadəçisi, E-poçt) yaratmaq, dəyişdirmək və silmək (Direktor, HR və ya İT sorğuları əsasında). Rolları və icazələri paylamaq.
  • Şəbəkə Resursları (Paylaşılan Qovluqlar və s.) - İT ehtiyacları və ya işçilərin sorğuları əsasında rollar və icazələr yaratmaq, dəyişdirmək, silmək, paylamaq.
  • İşçilərə təhvil verilən avadanlıqların reestrinin aparılması
  • Şirkət daxili kabelləşmə işlərini görmək.
  • İldə bir dəfə təhsil kurslara (treninqə) getmək.

 

Tələblər:

  • Təhsil: Kompüter Elmləri, İnformasiya Texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə (və ya ekvivalent təcrübə) bakalavr dərəcəsi.
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: İT sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi; 
  • Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus (arzu olunandır), İngilis dili (texniki səviyyədə)
  • Kompüter bilikləri: MS Windows, MS Office, DNS, DHCP, LAN, Windows Server and Domain Services(Operator level), Exchange Server(basic level), IP-PBX(basic level), Switches, Wi-Fi, Printers, Procedures and Manuals, etc.;
  • Aparat, proqram təminatı və şəbəkə ilə bağlı problemlər üçün texniki dəstək və problemlərin aradan qaldırılması üzrə sübut edilmiş təcrübə.
  • İstifadəçi hesabının idarə edilməsi və əsas şəbəkə anlayışları ilə tanışlıq.
  • Texniki məlumatı texniki olmayan istifadəçilərə ötürmək bacarığı ilə əla ünsiyyət bacarıqları.
  • Ən yüksək səviyyəli müştəri xidməti təqdim etmək öhdəliyi ilə müştəri yönümlü düşüncə tərzi.
  • Komanda yönümlü mühitdə müstəqil və birgə işləmək bacarığı.
  • Sayılan biliklərin sertifikatları arzu olunandır.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 20490

Information Technology Division / Helpdesk Specialist vakansiyaları

Information Technology Division / Helpdesk Specialist vakansiyaları

18 Oktyabr

Elan tarixi

22 Noyabr

Bitmə tarixi

2171

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"