Bakı
Heyətin idarəolunması
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
13 sentyabr 2021
13 oktyabr 2021
Vəzifə: İnsan Resursları departamenti – Biznes partnyor
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- İnsan resurslarının planlaşdırılmasını həyata keçirmək;
- İşə qəbul prosesini həyata keçirmək;
- Performans dəyərləndirmə sisteminin qurulmasında iştirak və tətbiq etmək;
- İR proseslərinin təhlilini həyata keçirmək;
- Səriştəlilik modelinin hazırlanmasında iştirak və tətbiq etmək;
- Təlim və inkişaf proseslərinin təkmilləşdirilməsində iştirak və tətbiq etmək;
- Müxtəlif İnsan resursları layihələrində iştirak və tətbiq etmək.
- İş yeri: Baş İdarə
- İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
- İqtisadiyyat/Maliyyə/Hüquq/İdarəetmə və oxşar sahələrdə ali təhsil
- AR Əmək Məcəlləsi barədə biliklər
- 1-3 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi (bank sahəsində təcrübə üstünlükdür)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, ingilis dili – çox yaxşı, (rus dili - yaxşı, üstünlükdür)
- Kompüter bilikləri: MS Word, MS Excel - əla, MS Power point, MS Project, MS Visio – çox yaxşı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Operativ olmaq və komanda ilə işləmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə şifahi özünüifadə və kommunikasiya bacarığı
MÜRACİƏT QAYDASI:
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri subject bölməsində İnsan Resursları Departamenti – Biznes partnyor qeyd etməklə hr@bankofbaku.com mail ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.