İnsan Resursları Departamentinin mütəxəssisi

İnsan Resursları Departamentinin mütəxəssisi

Gazelli Group MMC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Heyətin idarəolunması

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    15 mart 2021

  • Bitmə tarixi

    14 aprel 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. HR / İnsan resursları Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Şirkət:“GAZELLİ GROUPMMC
Vəzifə: İnsan Resursları Departamentinin mütəxəssisi
Ünvan: Bakı şəh., Şüvəlan qəs., Almas Yıldırım küç., 4

İşin təsviri:

• İşçilərin seçimi, oriyentasiyası, adaptasiya və attestasiyasına nəzarət onların fəaliyyətin qiymətləndirilməsi, təkmilləşdirilməsi, təlimi və attestasiyanın aparılması;
• Vakansiyaların elan edilməsi, uyğun namizədlərin seçilməsi və CV bazasını yaradılması;
• Kadr seçimini həyata keçirilməsi (vəzifə təlimatların hazırlanması, CV seçimi, yeni namizədlər üçün müsahibələrin təşkil edilməsi və aparılması, məlumatların, strategiya və materialların idarə olunması);
• Bacarıqlı və istedalı kadrların əldə edilməsi üçün daha geniş imkanlar yaradan siyasət, prosedurlar və ya proseslərin inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi istiqmətində İR komandası ilə birgə iş;
• Kadrların ixtisas, şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri qiymətləndirməsi, müvafiq struktur bölmələrdə düzgün yerləşdirilməsi və onların əməyinin istifadə olunmasına nəzarət;Əmək qanunvericiliyinə əsasən işçilərin işə qəbul edilməsi, onlarla bağlanmış əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, işçilərin bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi ilə bağlı sənədlərin rəsmiləşdirilməsi;
• İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması, qeydiyyatının aparılması və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydə alınması;
• Dövlət orqanlarına aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
• Elektron Hökumət Portalında işə qəbul, işdən azad və vəzifə dəyişikliyini etmək;
• Məzuniyyət qrafiklərinin, məzuniyyət əmrlərinin tərtib edilməsi;
• İşçilərin istifadə etdiyi məzuniyyətləri elektron formada uçota alınmasını təmin edir;
• İş fəaliyyəti ilə bağlı vaxtaşırı birbaşa departamentinin direktoruna hesabat hazırlayıb təqdim edir.

Şərtlər:

• Stabil iş (iş qrafiki 5/2 08:00- dən 17:00-dək)
• İşə qəbul Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun
• Qidalanma, mobil rabitə
• Əmək haqqı razılaşdırmaya əsasən .

Namizədə tələblər:

• İnsan resursları/hüquq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;

• AR Əmək Məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;

• Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmalı;

• Əla səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Word, Excel, 1C 8.3, Outlook və s.);

• Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;

• Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilməli, ingilis dili arzu olunandı;

• Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı və komanda işinə uyğunluq.

Müsahibə bütün daxil olan və seçilən CV –lər əsasında aparılacaq. CV - lər 15 aprel 2021-ci il tarixinədək qəbul olunur.

Maraqlanan xanım namizədlər mövzu yerində “İnsan resursları departamentinin mütəxəssis” yazaraq, öz CV-ləri fotoşəkil ilə və gözlənilən əmək haqqını hr.info@gazelligroup.com e-poçt ünvanına göndərəsiniz.

Yalnız yuxarıda göstərilmiş tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.


Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox