İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi

PASHA Capital
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnsan resursları

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    14 oktyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    18 noyabr 2024

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Bu vəzifənin rolu müəssisənin əmək müqaviləsi ilə müəyyən edilmiş işçilərin gördüyü işə görə işəgötürən tərəfindən aylıq ödənişlərin, habelə işçilərə əlavələrin, mükafat və bonusların hesablanmasını və ödənişini təşkil etməkdir.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun işçilərin işə qəbulu, əmək şəraitinin dəyişdirilməsi, işdən azad olunması və digər kadr proseslərinin sənədləşdirilməsinin təşkili və nəzarəti;
  • Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi, məzuniyyət əmrlərinin yazılmasının və qeydiyyatının aparılması;
  • İşçilərin aylıq davamiyyətinin izlənilməsi və hesabatların hazırlanması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin hazırlanması və düzgün aparılması;
  • Kadr kargüzarlığına dair sənədləşmələrin aparılmasının təmin edilməsi;
  • EMAS portalında və İSB-də əməliyyatların icra edilməsi;
  • İşçilərin əmək haqqlarının hesablanması və ödənilməsi;
  • Məzuniyyət və xəstəlik vərəqələrinə əsasən müvafiq hesablamaların təşkili və nəzarət edilməsi;
  • Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün emal olunmasının təmin edilməsi;
  • Əmək haqqına dair müvafiq hesabatların tərtib edilməsi;
  • Əmək haqqına dair müvafiq sorğuların həll edilməsi;
  • İşdən azad olunan əməkdaşların son haqq-hesabların aparılması;
  • Dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim olunması;
  • İR hesabatlar bazasının düzgün aparılması.

 

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (Maliyyə və iqtisadiyyat sahəsi üzrə);
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: Əmək haqqı hesablanması və kadr kargüzarlığı üzrə ən azı 2 (iki) il iş təcrübəsi;
  • Xarici dillər: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili orta səviyyədə;
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarında sərbəst istifadə bacarığı;
  • Məhsul üzrə biliklər: AR Əmək Qanunvericiliyi, Əmək Məcəlləsi, Vergi və əmək haqqı qanunları üzrə yüksək biliklər; Kadr kargüzarlığı haqqında biliyə malik olmalı; EMAS portalında, İSB sistemində sərbəst işləmək bacarıqları;
  • Başqa tələblər: Minimum nəzarətlə effektiv işləmə bacarığı.

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox