İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi

PASHA Capital

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 20356

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi vakansiyaları

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi vakansiyaları

14 Oktyabr

Elan tarixi

18 Noyabr

Bitmə tarixi

2957

Baxılıb

İş məlumatları

İş barədə məlumat

 

Bu vəzifənin rolu müəssisənin əmək müqaviləsi ilə müəyyən edilmiş işçilərin gördüyü işə görə işəgötürən tərəfindən aylıq ödənişlərin, habelə işçilərə əlavələrin, mükafat və bonusların hesablanmasını və ödənişini təşkil etməkdir.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun işçilərin işə qəbulu, əmək şəraitinin dəyişdirilməsi, işdən azad olunması və digər kadr proseslərinin sənədləşdirilməsinin təşkili və nəzarəti;
  • Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi, məzuniyyət əmrlərinin yazılmasının və qeydiyyatının aparılması;
  • İşçilərin aylıq davamiyyətinin izlənilməsi və hesabatların hazırlanması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin hazırlanması və düzgün aparılması;
  • Kadr kargüzarlığına dair sənədləşmələrin aparılmasının təmin edilməsi;
  • EMAS portalında və İSB-də əməliyyatların icra edilməsi;
  • İşçilərin əmək haqqlarının hesablanması və ödənilməsi;
  • Məzuniyyət və xəstəlik vərəqələrinə əsasən müvafiq hesablamaların təşkili və nəzarət edilməsi;
  • Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün emal olunmasının təmin edilməsi;
  • Əmək haqqına dair müvafiq hesabatların tərtib edilməsi;
  • Əmək haqqına dair müvafiq sorğuların həll edilməsi;
  • İşdən azad olunan əməkdaşların son haqq-hesabların aparılması;
  • Dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim olunması;
  • İR hesabatlar bazasının düzgün aparılması.

 

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (Maliyyə və iqtisadiyyat sahəsi üzrə);
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: Əmək haqqı hesablanması və kadr kargüzarlığı üzrə ən azı 2 (iki) il iş təcrübəsi;
  • Xarici dillər: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili orta səviyyədə;
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarında sərbəst istifadə bacarığı;
  • Məhsul üzrə biliklər: AR Əmək Qanunvericiliyi, Əmək Məcəlləsi, Vergi və əmək haqqı qanunları üzrə yüksək biliklər; Kadr kargüzarlığı haqqında biliyə malik olmalı; EMAS portalında, İSB sistemində sərbəst işləmək bacarıqları;
  • Başqa tələblər: Minimum nəzarətlə effektiv işləmə bacarığı.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 20356

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi vakansiyaları

İnsan Resursları şöbəsinin Əmək haqqı üzrə Mütəxəssisi vakansiyaları

14 Oktyabr

Elan tarixi

18 Noyabr

Bitmə tarixi

2957

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"