Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
17 sentyabr 2020
17 oktyabr 2020
• İnsan Resurslarının proses və prosedurları çərçivəsində sənədləşməni aparmaq
• Daxili əmrlər və arayışları hazırlamaq
• Elektron Hökümət Portalında lazımi qeydiyyatlar aparmaq
• Daxili məlumat bazasında sənədləşmə ilə əlaqədar müvafiq qeydiyyatları aparmaq
• Əmək kitabçalarını sifariş etmək
• Sosial müavinət ödənişlərini həyata keçmək
• Əmək haqqı kartı sifarişlərini etmək və yeniləmək
• İşçilərin icbari sığortalanma prosessini aparmaq
• Zəruri hesabatları hazırlamaq
Əsas tələblər:
İxtisas / Təhsil:
• Biznesin idarə edilməsi, İnsan Resurslarının idarə edilməsi və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil
• Əmək Məcəlləsi üzrə sertifikat üstünlükür
• İR İdarə edilməsi sahəsi üzrə müvafiq sertifikatlar arzu olunandır
Təcrübə:
• İnsan Resurslarının administrasiyası, sənədləşmə üzrə azı 2 il iş təcrübəsi
Bilik və bacarıqlar:
• Azərbaycan dilini sərbəst, Rus dilini yaxşı və İngilis dilini orta səviyyədə bilmək
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyi və Məcəlləsi üzrə bilik
• Proses və prosedurların hazırlanmasının əsaslarını bilmək
• Dövlət müəssisələrinə verilən və İR hesabatlarının hazırlanması qaydalarını bilmək
• MS Ofis: Word, Excel, PowerPoint və s. ilə sərbəst işləmə bacarığı
• 1C proqramı ilə işləmək bacarığı
• Elektron Hökümət portalında işləmək bacarığı
• İnsan Resurslarına aid sistemlərdə işləmək bacarığı üstünlükdür
Kompetensiyalar:
• Ünsiyyət bacarığı
• Stressə davamlılıq
• Proaktivlilik
• Nəticə yönümlülük
• Komandada işləmə
• Araşdırma bacarığı
• Analitik düşüncə
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini recruitment@sinteks.com e-mailına, mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə Administrator” qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.