Bakı
Heyətin idarəolunması
Razılaşma ilə
Tam-ştat
04 iyun 2021
04 iyul 2021
• E-gov portalında əməliyyatların icra edilməsi, elektron sistemə kadr hərəkətinə müvafiq olaraq bildirişlərin daxil edilməsi;
• Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması və müvafiq sənədləşmənin təşkil edilməsi;
• Əmək haqqı kartlarının sifariş olunması;
• Əmək kitabçalarında vəzifə dəyişikliyi və kadr hərəkətinə müvafiq olaraq qeydlərin aparılması;
• Şəxsi işlərin qaydasında olmasına və lazımı sənədlərin müntəzəm yenilənməsinə nəzarət edilməsi;
• Kadr kargüzarlığına dair sənədləşmələrin aparılmasının təmin edilməsi;
İş qrafiki: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi office@bakubusinessconsulting.com elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində “İnsan resursları üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Namizədə tələblər:• Ali təhsil;
• Yaş həddi: 25-35;
• Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
• MS Excel, MS Word, MS Outlook - sərbəst istifadə qabiliyyəti, 1C proqram təminatı üzrə biliklər;
• AR Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər və Elektron Hökumət portalından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
• Dəqiq və məsuliyyətli çalışmaq.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.