- Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişləri daxil etmək;
- Sənəd dövriyyə sisteminin qurulması prosesində iştirak etmək;
- Dövlət Statistika hesabatlarını hazırlamaq və kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatları təqdim etmək;
- İşə qəbul, işdən azad, məzuniyyət, ezamiyyət və s. əmrləri hazırlamaq;
- Əmək haqqı, dərəcələndirmə və bonus sistemlərinin qurulmasında iştirak etmək;
- Vəzifə təyinatlarının Əmək münasibətləri və məşğulluq altsistemində qeydə alınmasını və yeni əməkdaşların sənədləşdirilməsi prosesini icra etmək;
- Şirkət strukturlarının vəzifə təlimatlarının qeydiyyatını aparmaq;
- Şirkət əməkdaşlarının əmək müqaviləsinə xitam vermək və əməkdaşlarla son haqq-hesabı həyata keçirmək, əmək kitabçalarını işdən çıxan əməkdaşlara təqdim etmək;
- Görülən işlərlə bağlı gündəlik, həftəlik, aylıq hesabatlar hazırlamaq və hesabat verdiyi instansiyaya təqdim etmək.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Əmək münasibətləri və məşğulluq altsistemində işləmək bacarığı
- Ali təhsil (İnsan Resursları sahəsində olması üstünlükdür);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma
- Nahar ilə təmin edilmə.