Internal Audit coordinator

Internal Audit coordinator

Azerbaijan Supermarket LLC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Maliyyə analiz

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    14 sentyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    14 oktyabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Auditor vakansiyaları üçün bura keçid edin!


Location: Head Office

Department: Internal Audit and Compliance

Position: Internal Auditor coordinator

Job Role Responsibilities:

- Conduct risk assessment of assigned department or functional area in established/required timeline
- Perform the execution of audit procedures, including identifying and defining issues, developing criteria, reviewing and analyzing evidence, and documenting client processes and procedures
- Conduct interviews, review documents, develop and administer questionnaires, compose summary memos, and prepare detailed working papers
- Determine scope of review in conjunction with Internal Auditor
- Conduct audit testing of specified area and identify reportable issues and dimension of risk
- Perform periodical inventory count procedures within inventory auditing process
- Perform compliance with policies and procedures.
- Draft comprehensive and complete report of audit area.
- Perform other duties as assigned.

Namizədə tələblər:

Position Qualification

Knowledge:

- Candidates should have at least Bachelor’s degree in audit, accounting or related subjects
- At least one year of experience with accounting and external or internal auditing
- Strong computer skills (i.e. Microsoft office applications, Visio, PowerPoint)
- Intermediate level in applying accounting principles, auditing standards, procedures, and techniques.
- Basic understanding of internal auditing standards, risk assessment practices
- Intermediate level understanding of fraud and business ethics.
- Flexibility and ability to work overtime if needed

Skill:

- Possess excellent interpersonal, communication, and analytical skills
- Strong communication and conflict resolution skills
- Excellent presentation skills
- Ability to share skills and knowledge with others.
- Proven interpersonal, verbal and written communication skills.
- Well organized with excellent time
- Good I.T. understanding

Attributes:

- Good team player
- Highly self-motivated
- Calm, professional attitude and approach work
- Able and willing to advice and support colleagues at all levels.
- Reliable and trustworthy, with the ability to work unsupervised

Please, send your CV/Resume to hr2@azerbaijansupermarket.com with "Internal Audit coordinator" subject.

Elan #839611

  • 1666

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox