İnzibati Dəstək üzrə Mütəxəssis/Aparıcı Mütəxəssis
Elan № 21271
Müraciət linki
Müraciət linki
23 Noyabr
Elan tarixi
28 Dekabr
Bitmə tarixi
86
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Təsvir:
- Baş Ofisin texniki təminat üzrə köməkçilərinin işinin koordinasiya edilməsi;
- Baş Ofisin xadimələrinin işinin təşkili, onlar üçün iş və məzuniyyət qrafiklərinin tərtib olunması;
- Baş Ofisin təsərrüfat və dəftərxana malları anbarının idarə olunması. Təchizatçılara malların sifariş edilməsi;
- Filialların təmizlənməsi, Baş Ofisdə və filiallarda təmir işlərinin aparılması ilə əlaqədar xidmətlər göstərən fiziki şəxslərə ödənişlərin hesabatlarının aparılması;
- Azercell, Bakcell-in Baş Ofisdə quraşdırılmış ötürücülərinin ödənişlərinə nəzarət, şirkətin əməkdaşlarının texniki personalına çıxışın təmin edilməsi;
- Baş Ofisdə lift xidmətlərinə nəzarət edilməsi;
- Baş ofisdə havalandırma sistemlərinə xidmət göstərən şirkətlərin hesabatlarının hazırlanması, xidmət göstərən şirkətlərin il ərzində müqavilə üzrə hesablarına nəzarət və rüblük uzlaşma hesabatının təqdim edilməsi;
- Ay ərzində filiallarda və Baş ofisdə elektriklərin gördüyü işləri sistemləşdirmək və Rəhbərliyə təqdim etmək üçün rüblük hesabatların hazırlanması. Anbardan elektriklərə verilən malların qeydiyyatının aparılması;
- Filiallar üzrə ümumi tikinti işlərinin aparılması barədə məlumatların toplanması, sistemdə təmir-tikinti işlərinin yerinə yetirilmə tarixinin və digər kiçik işlərin qeydiyyatı. Bütün filiallar üçün Təmir kartları nəzarət edilməsi;
- Elektrik şöbəsi və təmir-tikinti şöbəsi üçün tender sənədlərinin yoxlanılmasına dəstək, kiçik çatışmazlıqlar ilə əlaqəli şirkətlərlə yazışmaların həyata keçirilməsi;
- Generatorlar, UPS, sistem tənzimləyicilərində yaranan problemlərin cədvəllərdə sistemləşdirilməsi, generatorların xidmət pasportlarının qeydiyyatı və sistemə daxil edilməsi. Generatorlar üçün təmir kartlarının yaradılması;
- Bankın ümumi kommunal xərcləri (elektrik, qaz, su, zibilin çıxarılması, Fövqəladə Hallar Nazirliyi, enerjiyə Nəzarət Agentliyi,) sistemdəki filiallar üzrə müqavilələrin toplanması və rüblük ödəniş hesabatlarının hazırlanması. Əlavə xərclər üzrə olan məlumatlara cavabdehlik;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərində ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Kassir (Hacıqabul)
Kontakt Home
Tax and Accounting Specialist
PASHA Real Estate
Təcrübə proqramı – Kredit mütəxəssisi
City Finance BOKT
Operator
Vumes
Kassir (Dəniz Mall)
Supertoys MMC
Dərzi
Hərbi mağaza
Əməliyyatlar üzrə mütəxəssis (Masallı)
Kontakt Home
Sayım üzrə mütəxəssis
Karaca
Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
PASHA Property Management
Xəzinədar
Missiya Təhsil Şirkəti
KOB üzrə Müştəri Təmsilçisi (Bakı filialları)
Xalq Bank
Auditor/Aparıcı Auditor
Yelo Bank
Lombard Krediti mütəxəssisi
AMB Rahat Kredit Evi
Model Risk Management Specialist
Kapital Bank
Proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə baş mütəxəssis
Yelo Bank
KOS Məsafədən Satış qrupunun Kiçik Mütəxəssisi
PASHA Bank
Elan № 21271
Müraciət linki
Müraciət linki
23 Noyabr
Elan tarixi
28 Dekabr
Bitmə tarixi
86
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.