İnzibati Dəstək üzrə Mütəxəssis/Aparıcı Mütəxəssis

İnzibati Dəstək üzrə Mütəxəssis/Aparıcı Mütəxəssis

AccessBank

Elan № 21271

Müraciət linki

Müraciət linki

23 Noyabr

Elan tarixi

28 Dekabr

Bitmə tarixi

86

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

Tam-ştat

İş rejimi

Maliyyə

Sahə

Digər

Kateqoriya

İş barədə məlumat

 

Təsvir:

  • Baş Ofisin texniki təminat üzrə köməkçilərinin işinin koordinasiya edilməsi;
  • Baş Ofisin xadimələrinin işinin təşkili, onlar üçün iş və məzuniyyət qrafiklərinin tərtib olunması; 
  • Baş Ofisin təsərrüfat və dəftərxana malları anbarının idarə olunması. Təchizatçılara malların sifariş edilməsi;
  • Filialların təmizlənməsi, Baş Ofisdə və filiallarda təmir işlərinin aparılması ilə əlaqədar xidmətlər göstərən fiziki şəxslərə ödənişlərin hesabatlarının aparılması;
  • Azercell, Bakcell-in Baş Ofisdə quraşdırılmış ötürücülərinin ödənişlərinə nəzarət, şirkətin əməkdaşlarının texniki personalına çıxışın təmin edilməsi;
  • Baş Ofisdə lift xidmətlərinə nəzarət edilməsi;
  • Baş ofisdə havalandırma sistemlərinə xidmət göstərən şirkətlərin hesabatlarının hazırlanması, xidmət göstərən şirkətlərin il ərzində müqavilə üzrə hesablarına nəzarət və rüblük uzlaşma hesabatının təqdim edilməsi;
  • Ay ərzində filiallarda və Baş ofisdə elektriklərin gördüyü işləri sistemləşdirmək və Rəhbərliyə təqdim etmək üçün rüblük hesabatların hazırlanması. Anbardan elektriklərə verilən malların qeydiyyatının aparılması;
  • Filiallar üzrə ümumi tikinti işlərinin aparılması barədə məlumatların toplanması, sistemdə təmir-tikinti işlərinin yerinə yetirilmə tarixinin və digər kiçik işlərin qeydiyyatı. Bütün filiallar üçün Təmir kartları nəzarət edilməsi; 
  • Elektrik şöbəsi və təmir-tikinti şöbəsi üçün tender sənədlərinin yoxlanılmasına dəstək, kiçik çatışmazlıqlar ilə əlaqəli şirkətlərlə yazışmaların həyata keçirilməsi; 
  • Generatorlar, UPS, sistem tənzimləyicilərində yaranan problemlərin cədvəllərdə sistemləşdirilməsi, generatorların xidmət pasportlarının qeydiyyatı və sistemə daxil edilməsi. Generatorlar üçün təmir kartlarının yaradılması;
  • Bankın ümumi kommunal xərcləri (elektrik, qaz, su, zibilin çıxarılması, Fövqəladə Hallar Nazirliyi, enerjiyə Nəzarət Agentliyi,) sistemdəki filiallar üzrə müqavilələrin toplanması və rüblük ödəniş hesabatlarının hazırlanması. Əlavə xərclər üzrə olan məlumatlara cavabdehlik;

 

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan və Rus dillərində ünsiyyət qurma bacarığı;
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
  • Komandada işləmək bacarığı;

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 21271

Müraciət linki

Müraciət linki

23 Noyabr

Elan tarixi

28 Dekabr

Bitmə tarixi

86

Baxılıb

Premium et
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin aktivlik müddətinin sonunadək orada qalacaq.

XİDMƏTİN MÜDDƏTİNİ SEÇİN

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Elanın irəli çəkilməsi

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"