Bakı
Menecment
400 - 500 AZN
Tam-ştat
26 noyabr 2020
26 dekabr 2020
- Ofis mallarının təchizatı, daxil olan malların qeydiyyatı və yoxlanılması
- Təchizatçılar tərəfindən göndərilən təkliflərin toplanılması
- Ofis inventarlarının miqdarını müəyyən etmək məqsədi ilə anbarın yoxlanılması, təchizat ehtiyyaclarının müəyyənləşdirilməsi
- Təchizat üçün sifarişlərin verilməsi
- Təchizatla əlaqədar hesab-fakturaların yoxlanılması
- Təchizatçılarla xidməti müqavilələri ilə əlaqədar olaraq hüquq departamenti ilə əməkdaşlıq
- Hesabatları hazırlayıb direktorunun diqqətinə çatdırılması
- Qəbul otağı (reception area) sahəsinə nəzarət etmək
- Tədbirlərin təşkil edilməsi - ofis ilə bağlı məsələlərin tənzimlənməsi
- Ofisə aid hər hansı inzibati işdə köməklik etmək
- Fayl sisteminin təşkil və idarə edilməsi, elektron formatda saxlanması üçün hesab- fakturaların / sənədlərin scan edilməsi və məktubların və digər yazışmaların uçotunun aparılması
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
- Həftədə 1-5 günləri, şənbə/bazar-istirahət günləri
- Əmək haqqı-: 400-500 AZN
- Ən azı 2 il peşəkar təcrübəsi olmalı
- Ofis təşkilatçılığının və idarəetmənin əsas prinsiplərinin və təcrübəsinin
- Dəqiqliyin təmin edilməsi üçün detallara diqqətli olmalı
- Məqsədyönlü olmalı, eyni zamanda bir neçə tapşırığı keyfiyyətli və sürətli yerinə yetirmə bacarığı
- Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Təşkilatçılıq bacarığı, peşəkar tərzdə işləmək qabiliyyəti
- Microsoft Office proqramlarının bilməli, Excel proqramının mükəmməl bilməli
- Ofis avadanlıqlarından (faks, kseroks, şreder, binder) istifadə etməli
- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməli
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.