Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. İnzibati işlər üzrə mütəxəssis (İnzibati idarəetmə və kargüzarlıq) vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 12327
İnzibati işlər üzrə mütəxəssis (İnzibati idarəetmə və kargüzarlıq) vakansiyaları
İnzibati işlər üzrə mütəxəssis (İnzibati idarəetmə və kargüzarlıq) vakansiyaları
17 Fevral 2023
Elan tarixi
19 Mart 2023
Bitmə tarixi
1757
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
- Banka daxil olan və bankdan göndərilən sənədlərlə iş (qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi);
- Bankdaxili bütün növ sifarişlərin (dəftərxana, ofis avadanlığı və ləvazimatlar) ESD-yə yerləşdirilməsi və işçilərə təhvil verilməsi;
- Görüş otaqlarının bronlaşdırılması;
- Ofisdə səliqəyə, təmizliyə və dəftərxana ləvazimatlarına nəzarət;
- Print-pointlərin səliqə və təmizliyinə nəzarət;
- Ofisin anbarına nəzarət və anbarla işin aparılması (anbarın vaxtlı-vaxtında təsərrüfat malları ilə təchiz edilməsi və möhkəmləndirilməsi, anbardakı əşyaların, mal-materialın saz vəziyyətdə saxlanması və dövriyyəsinə nəzarət);
- Müvafiq əmrlə müəyyən edilmiş qaydada və müddətdə anbar qalıqları barədə hesabatın verilməsi;
- Texniki işçi heyətinin (xadimə, çayçı) işinə nəzarət;
- Havalandırma, soyutma, isitmə sistemlərinin işinə nəzarət;
- İnzibati binada təşkilati məqamların həlli (ustaların, fəhlələrin vaxtlı-vaxtında hadisə yerinə gəlməsinin təmin olunması və digər administrativ sorğu və sualların həll olunması);
- Banka daxil olan mal-materialın (sular, mallar) qəbulu;
- İnventarların ofisdaxili dövriyyəsinə nəzarət (işdən çıxan, işə qəbul olan işçilərlə inventarların təhvil-təslimi);
- “Onlayn kargüzarlıq” sistemi vasitəsilə daxil olan və göndərilən sənədlərlə iş (qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi);
- Rəhbərliyin imzası tələb olunan sənədlərin qəbul edilməsi, imzaya təqdim edilməsi, imzadan sonrakı qeydiyyatının aparılması və aidiyyatı struktur bölmələr üzrə göndərilməsi;
- Arxiv sorğularının (tələbnamələrin) qəbulu, emalı, cavablandırılması;
- Kuryer və poçt daşınmaları işinin təşkili (məktubların, sənədlərin, bank kartlarının filiallararası, ofislərarası, şəhərdaxili, şəhərxarici dövriyyəsinin təşkili).
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Əlavə məlumatlar:
- İş vaxtı: 09:00-18:00
- İş qrafiki - 5gün
- Əmək haqqı razılaşma əsasında.
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmək imkanı.
Tələblər:
- Dəqiqlik, səliqəlilik, məsuliyyət hissi, fikri bir neçə istiqamət üzrə bölüşdürmək bacarığı tələb olunur.
- Yazılı və şifahi Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə bilməlidir.
- Humanitar (filoloji, pedaqoji) təmayül arzuolunandır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Xəzinədar
"Adore Kompani" MMC
1C Administrator
Bottelli
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Ferrum Capital QSC
Borcların ilkin təqibi üzrə kiçik mütəxəssis
BOA Agency
Risklərin idarə edilməsi üzrə təcrübəçi
Home Finance BOKT MMC
Kassir (Hacıqabul)
Kontakt Home
İnzibati Dəstək üzrə Mütəxəssis/Aparıcı Mütəxəssis
AccessBank
Tax and Accounting Specialist
PASHA Real Estate
Middle İOS developer
AccessBank
Gəncə şəhəri üzrə Yerində xidmət bölməsində Kiçik mütəxəssis
Kapital Bank
Kiçik mühasib
AccessBank
Ödəniş Kartları İdarəsinin Kart texnologiyalarına dəstək şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Masallı filialı üzrə Müştəri xidməti təmsilçisi
Rabitabank OJSC
Gəncə filialına Korporativ Müştəri Xidməti üzrə mütəxəssis
Bank Respublika ASC
Satış məsləhətçisi
GL ASC
Monitorinq və nəzarətin təşkili şöbəsinin mütəxəssisi/aparıcı/baş mütəxəssisi
ABB
Elan № 12327
İnzibati işlər üzrə mütəxəssis (İnzibati idarəetmə və kargüzarlıq) vakansiyaları
İnzibati işlər üzrə mütəxəssis (İnzibati idarəetmə və kargüzarlıq) vakansiyaları
17 Fevral 2023
Elan tarixi
19 Mart 2023
Bitmə tarixi
1757
Baxılıb