İnzibati köməkçi

İnzibati köməkçi

AccessBank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    14 noyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    14 dekabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İnzibati işlər üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

• Filiallarda xırda təmir işlərinin görülməsi;
• Elektrik avadanlıqlar ilə işləmə bacarığı;
• Generatorlar haqqında ümumi məlumatların olması;
• Əməkdaşlar və müştərilər ilə ünsiyyətin qurulması.


Namizədə tələblər:

• Peşəkar ofis mühitində müəyyən təcrübə;
• Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı. Rus və İngilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcək;
• Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşgüzarlıq, aktivlik, təşəbbüskarlıq və problemləri həll etmək bacarığı;
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Müştərilərlə davranış etikası.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox