Bakı
Menecment
Razılaşma ilə
Tam-ştat
14 noyabr 2020
14 dekabr 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
• Filiallarda xırda təmir işlərinin görülməsi;
• Elektrik avadanlıqlar ilə işləmə bacarığı;
• Generatorlar haqqında ümumi məlumatların olması;
• Əməkdaşlar və müştərilər ilə ünsiyyətin qurulması.
• Peşəkar ofis mühitində müəyyən təcrübə;
• Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı. Rus və İngilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcək;
• Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşgüzarlıq, aktivlik, təşəbbüskarlıq və problemləri həll etmək bacarığı;
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Müştərilərlə davranış etikası.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.