Bakı
Heyətin idarəolunması
700 - 800 AZN
Tam-ştat
10 iyun 2021
10 iyul 2021
• İşə qəbul sisteminin yaradılması, o cümlədən işçi say normalarının təyini, vəzifələr üzrə meyarların hazırlanması, seçim mərhələləri ilə bağlı işlərin təşkili, testləşdirmə, müvafiq müsahibə komissiyaların formalaşdırılması, ehtiyac olduqda müsabiqə komissiyalarının formalaşdırılmasında iştirak etmək;
• İşçi tələbnamələrinə uyğun olaraq iş elanlarının yerləşdirilməsi;
• Vakant ştat vahidləri üçün işçi axtarılması, işçi bazasının formalaşdırılması, seçilmiş kadrları yerləşdirmək;
• Əmək bazarını araşdırmaq, işəgötürənin əmək bazarında prestijinin artırılması üçün tədbirlər təşkil etmək;
• Kadr məsələlərini həll etmək üçün təhsil müəssisələri və məşğulluq idarələri (özəl, dövlət) ilə birbaşa əlaqələrin formalaşdırmaq, əmək yarmarkalarının təşkili və ya belə yarmarkalarda iştirak etmək;
• Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi;
• Uğurlu namizədlər haqqında əvvəlki və ya indiki işə götürənlərindən rəylərin alınması;
• Vəzifədən irəli gələn inzibati öhdəliklər – iş təkliflərinin hazırlanması, tələb olunan sənədlərin qəbulu və s.;
• İşçi işə başlayarkən görülən işlərin koordinasiyası;
• İşə qəbul prosesinə aid mövcud qanunvericilik biliklərinin daim təkmilləşdirilməsi;
• İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
• İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərini müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
• İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
• Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər oxşar işlər;
Namizədə tələblər:• Təhsil: Ali (bakalavr)
• İş təcrübəsi: 3 - 5 il
• AR-nın Əmək Məcəlləsinin işə qəbul sahəsinə aid maddələri haqqında məlumatlı olmaq;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili - səlis, İngilis - arzuolunandır;
• Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları;
• Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
• İşi planlaşdırma və təşkil etmə bacarığı;
• Liderlik bacarığı;
• İdarəetmə və kommunikasiya bacarığı;
• Vaxt idarəetmə bacarığı;
• Heyətlə sağlam münasibət qurmaq və işləmək bacarığı;
• Stressə davamlılıq bacarığı;
• Müsahibə bacarığı;
• Tədqiqatçılıq bacarığı;
• Ünsiyyət bacarığı;
• Yaş 23-35
Əlavə məlumat
• Əmək haqqı 700-800 azn
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
• İş saatı: həftənin I-VI günləri
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək hr@pizzamizza.az ünvanına göndərin.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.