İstedadların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis

İstedadların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis

PASHA Technology
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnsan resursları

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    08 mart 2025

  • Bitmə tarixi

    12 aprel 2025

 

 Əsas öhdəliklər:

  • Şirkət siyasətlərinə və standart əməliyyat prosedurlarına mütəmadi olaraq riayət edilməsini təmin etmək;
  • Təlim və inkişaf proqramlarını şirkətin prosedurlarına uyğun şəkildə təşkil və idarə etmək;
  • Yeni işçilər üçün daxili təlim və inkişaf (L&D) proqramını idarə etmək;
  • İşçilərin bacarıqlarını artırmaq üçün daxili təlim proqramları hazırlamaq və həyata keçirmək;
  • Layihələrin inkişafında iştirak etmək və müəyyən edilmiş fəaliyyət planına cavabdeh olmaq;
  • Şirkətdaxili sorğuların (engagement surevey və s.) planlaşdırılması və icrasında iştirak etmək; 
  • Şirkətin siyasət və standart əməliyyat prosedurlarına daim riayət olunmasını təmin etmək;
  • Şirkətdaxili tədbirlərin təşkili və logistik məsələləri idarə etmək; 
  • Müxtəlif kanallardan (Teams, daxili platformalar, sosial media – LinkedIn və s.) effektiv istifadə edərək şirkətdaxili və lazım gəldikdə xarici auditoriyaya yönəldilmiş  müvafiq kommunikasiyaları həyata keçirmək;
  • Daxili kommunikasiya prosesini və platformasını inkişaf etdirmək; 
  • Soft skills və texniki təlimlər üçün iştirakçı qrupların cədvəllərini tərtib edib koordinasiya etmək;
  • Müvafiq təlim materiallarını hazırlamaq, təqdim etmək və təlimləri həyata keçirmək;

 

 Tələb olunan bilik , bacarıqlar və təcrübə:               

  • Ali təhsil dərəcəsi-Psixologiya, Maliyyə menecment, İnsan resursları sahəsində ali təhsilə üstünlük verilir;
  • Dil bilikləri-İngilis dili – Yaxşı, Azərbaycan dili - Ana dili, Rus dili biliyi- Yaxşı;
  • İnsan resursları (HR) sahəsində ümumi təcrübə;
  • Təlim və inkişaf (L&D) idarəçiliyində təcrübə;
  • İctimai nitq və təlim keçmək sahəsində təcrübə;
  • Daxili korporativ kommunikasiya sahəsində təcrübə və daxili kommunikasiya kanalları ilə işləmək bacarığı;
  • Microsoft Office proqramlarında (Outlook, PowerPoint, Word və s.) işləmək bacarığı;
  • İnsanlarla effektiv ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarığı;
  • Eyni anda bir neçə işi idarəetmə və vaxtı düzgün bölmə bacarığı;
  • Təqdimat bacarıqları;
  • Emosional zəka və uyğunlaşma qabiliyyəti;
  • Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;

Müraciət etmək istəyən namizədlər vakansiyanın adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-ni elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün  vakansiyanın tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox